Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با بیان اینکه شهادت سپهبد«حاج قاسم سلیمانی»، خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت ایجاد کردگفت: این شهید والامقام نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان اسلام خواهد گشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله «سید محمد شاهچراغی» در خطبه های نماز جمعه سمنان ایجاد خاورمیانه ای جدید با محور مقاومت را از کارهای مهم سردار سلیمانی برشمردوگفت: در حالی که آمریکا به دنبال خاورمیانه ای با کدخدایی خود بود شهید قاسم سلیمانی این هدف آمریکا را بر آب کرد و این خواب شیطانی آنها تعبیر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان، ضمن تقدیر از پاسخ کوبنده و انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنایتکاران آمریکایی  ادامه داد:  سپاه پاسداران انتقام خون سردار سلیمانی را به عنوان خواسته مردم با یک سیلی عملی کرد و این انتقام تا خروج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه  آمریکا باید از منطقه خارج شود  افزود: این خواسته و مطالبه  نه تنها ملت ایران بلکه مطالبه امت‌های اسلامی است.

 

آیت الله شاهچراغی تصویب خروج نیروهای آمریکای از عراق، طرح سه فوریتی مجلس و معرفی پنتاگون به‌عنوان یک سازمان تروریستی را از آثار و برکات خون این شهید بزرگوارعنوان کردوافزود: شخصیت ایشان چنان برجسته بود که حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی و دیگر نیروهای مقاومت از او درس می‌گرفتند و ایشان تضمین امنیت منطقه بودند ازآنجاکه آمریکا این مهم را مغایر اهداف خود می‌دانست دست به اقدام زدند که در عمل اتحاد بیشتر امت‌های مسلمان را به دنبال داشت.

 

خطیب جمعه سمنان با اشاره به بیان صفات برجسته سردار سلیمانی توسط مقام معظم رهبری اظهارداشت: اخلاص، مردم‌داری، ولایت مداری، شجاعت، تدبیر شهادت‌طلبی ، انقلابی‌گری و درایت تنها بخشی از خصوصیات اخلاقی سردار دل‌ها به شمار می‌رود که همین ویژگی‌ها شخصیت او را از دیگران متمایز می‌کرد و باعث شد تا تشییع پیکر وی با حضور پرشکوه مردم برگزار شود.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند؛ با شهادت سردار سلیمانی قیامتی  در جهان برپا شد اظهارداشت: سردار سلیمانی عاشورایی به شهادت رسید و مردم عاشورایی برای او عزاداری کردند.

 

 آیت الله شاهچراغی اجرای مراسم بزرگداشت در اقصی نقاط کشور و استان سمنان راگواه محبوب بودن سردار سلیمانی نزد مردم  دانست وگفت:وقتی سردار سلیمانی گفته بود روی سنگ آرامگاه من بنویسید «سرباز وطن» به این مفهوم است که وی اخلاصی از جنس علوی را با خود به همراه داشت .

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام سخت سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «حج» نمایشی از قدرت جهان اسلام است/ ضرورت توجه به محور مقاومت
  • مرکز مطالعات عراق با ۷۰ عنوان به نمایشگاه کتاب رسید
  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس