Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:36:57 GMT

انتقام سخت با محاسبات دقیق انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۶۳۸

انتقام سخت با محاسبات دقیق انجام می‌شود

امام جمعه رامسر گفت: انتقام سخت مقطعی نبوده و با محاسبات دقیق انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام  حسین تقی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رامسر با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یکی از مصادیق تقواست، اظهار کرد: اقدام شجاعانه و به‌هنگام نیرو‌های هوافضا سپاه جهت سیلی سخت به امریکا قدرشناسی می‌کنیم و یاد پدر موشکی ایران شهید حسن طهرانی مقدم را به خاطر زحماتش گرامی‌می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از زحمات مجلی شورای اسلامی و شورای نگهبان جهت تایید و تصویب طرح تروریستی اعلام کردن نیروهای آمریکایی تشکر کرد و با اشاره به شروع گام پنجم در کاهش تعهدات هسته‌ای، از دولت خواست این مسیر را با قدرت ادامه دهد.

امام جمعه رامسر ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های مردم کرمان و همچنین خانواده‌های سقوط هواپیمای اوکراینی، به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تاکنون کارهای حاج قاسم را تحسین می‌کردم و امروز به روح آن تعظیم می‌کنم اشاره کرد.

 این مسؤول با اشاره به انتخاب سردار اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده جدید نیروی قدس سپاه، گفت: سردار قاآنی نسخه دوم حاج قاسم سلیمانی است.

تقی‌پور با اشاره به اینکه سردار قاآنی زودتر از حاج قاسم وارد نیروی قدس شد و روابط دیرینه‌ای با جریانات مقاومت در آسیا دارد، گفت: در سال‌های اخیر وقتی به حاج قاسم گفتند که بعد از شهادت چه کسی جایگزین شما شود، نام سردار قاآنی را آوردند و رهبری انقلاب نیز آن را تایید کردند.

 تقی‌پور با اشاره به اینکه درست است سیلی را زدیم اما انتقام سخت 15 مشخصه دارد  که از مشخصات آن نامعلوم بودن زمان، مکان، کمیت و کیفیت است، تصریح کرد: نمایشی نبودن و منحصر نبودن به چند ضربه به چند پایگاه دشمن نیز یکی دیگر از مولفه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه انتقام سخت مستمر و دائمی بوده و همچنین زیرکانه و هوشمندانه است، اظهار کرد: این انتقام هم مستقیم و هم نیابتی از طریق هر آزاده‌ای در دنیا به صورت آشکار و پنهان صورت می‌گیرد که امنیت‌زا و آرامش‌بخش است.

امام جمعه رامسر گفت: انتقام مقطعی نبوده و با محاسبات دقیق انجام می‌شود که سبب اخراج آمریکا از منطقه و پاک شدن رژیم صهیونیستی از صحنه عالم می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی شهید امام جمعه امام جمعه رامسر انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد