Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:09:17 GMT

حمله سپاه کابوس شب‌های ترامپ را تعبیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۹۲۵

حمله سپاه کابوس شب‌های ترامپ را تعبیر کرد

امام جمعه دلوار گفت: پایگاه عین الاسد که آن را " پایتخت آمریکا" در عراق نامیده بودند، با 13 فروند موشک هدف انتقام فرزندان ملت، قرار گرفت و کابوس این شبهای ترامپ را تعبیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های این هفته دلوار با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر انقلاب با مردم قم اظهار داشت: در این دیدار، درس کیاست و درایت، فراست و حکمت انقلابیِ رهبر معظم انقلاب بود که برای ما می‌تواند بسیار درس‌آموز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دلوار گفت: درس ایمان و غیرت دینی که از مهمترین عوامل شروع نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی و بالندگی آن بود، درسی است که امروز هم باید آن را مرور کنیم و فرا بگیریم. 

وی شهادت سردار سلیمانی را ثمره‌ اخلاص، تدبیر، شجاعت دانست و گفت: رهبر انقلاب در توصیف شهید حاج قاسم سلیمانی، توصیفات بی‌سابقه‌ای فرمودند و این سرباز ولایت را به عنوان "برادر خوب و عزیز و شجاع و خوشبخت" خود یاد می‌کنند. 

زاهددوست بالاترین ویژگی و فضیلت سردار سلیمانیِ بزرگ را اخلاص او عنوان کرد و افزود: هنر او این بود که شجاعت و تدبیر را در راه خدا هزینه می‌داشت و همین او را بزرگ می‌کرد و تعالی می‌بخشید.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه سردار سلیمانی اهل تظاهر و ریا و خودنمایی نبود گفت: اهل جناح و حزب بازی نبودن، به شدت انقلابی بودن، نقش اصلی در خنثی سازی نقشه‌ها و توطئه‌های نامشروع آمریکا در منطقه، پر کردن دست مقاومت فلسطین برای مقابله باصهیونیست‌ها، تقویت حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی ایسادگی در برابر نقشه‌های آمریکا در منطقه از ویژگی‌هایی بود که رهبر معظم انقلاب برای سردار اخلاص و شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرده است.

وی بیان داشت: شهادت بزرگ او نشان از زنده بودن انقلاب داشت و چشمهای غبار گرفته را باز کرد و دشمنان را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع وا داشت و اینک و پس از این رستاخیز اسلامی و انقلابی،  مهم‌ترین وظیفه ما دشمن شناسی است، اینکه بدانیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی ما هستند، در شناخت دشمن اشتباه نکنیم. برخی دولتهای منفور منطقه که سخنانی علیه ما هم دارند، این‌ها دشمن به حساب نمی‌آیند.

زاهددوست با بیان اینکه باید نقشه راه و شیوه‌های پیچیده تبلیغاتی آنها را در دشمنی با خودمان بشناسیم گفت: هدف تبلیغات پیچیده آمریکا و صهیونیسم، همان " ایمان" و " غیرت دینی" مردم ما و جوانان ما است، اگر ایمان و غیرت مردم تضعیف شد، قدرت تهاجمی و دفاعی مردم و انقلاب ضعیف می‌شود و به نابودی کشور منتهی می‌شود. 

امام جمعه دلوار با قدردانی از اقدام شجاعانه و بهنگام فرزندان انقلابی ملت ایران، در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر سیلی سخت به آمریکا و گرامیداشت یاد و نام شهید دانشمند حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران افزود: پایگاه عین الاسد که آن را " پایتخت آمریکا" در عراق نامیده بودند، با 13 فروند موشک هدف انتقام فرزندان ملت، قرار گرفت و کابوس این شبهای ترامپ را تعبیر کرد.

وی افزود: نکته بسیار مهم عجز سامانه‌های پیشرفته آمریکا در رهگیری و انهدام موشک‌ها بود. همچنین تعداد کشته‌ها و مجروحان حادثه و خسارات سنگین به هواپیماها و هلی کوپترها و دیگر تجهیزات موجود در آن پایگاه است که آمریکایی‌ها به شدت از آشکار شدن آن وحشت دارند.

وی با اشاره به پیامدهای سیلی سخت ایران به آمریکا گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری، حتی ابرقدرتی مانند شوروی سابق، جرات حمله به پایگاههای آمریکا را نداشته است و نکته مهم و قابل توجه در این حمله، تعداد کشته‌ها و میزان خسارتها نیست، مهم‌تر از هرچیز شکستن ابّهت پوشالی آمریکا و توخالی بودن هیبت دروغین او در پیش چشم جهانیان و دوستان منطقه‌ای و بین المللی ایالات متحده است.

خطب جمعه دلوار بیان داشت: در واقع آمریکا برای در همین امسال سومین بار است حیثیت و آبرویش را از دست داد، این حمله شجاعانه کشورها و گروه‌های مقاومت اعتماد بیشتر بخشیده و حتی کشورهای دیگر را تیز به مقابله در برابر زیاده خواهی‌های گستاخانه آمریکا، تحریک و تشویق می‌کند، این برای آینده‌ آمریکا، اصلاً خبرخوبی نیست.

زاهددوست ادامه داد:  عقب نشینی ذلت بار ترامپ نشان داد که دشمن مانند سگی است که اگر در مقابلش عقب بنشینی جلو می‌آید و حمله می‌کند و آسیب می‌رساند، لکن اگر سنگ در دست بگیری و به سمتش حمله کنی، فرار را برقرار ترجیح می‌دهد؛ برخلاف آنچه برخی ادعا کردند، آنجه سایه جنگ را از سر کشور بر می‌دارد مقاومت فعال و بازدارندگی مؤثر است و انفعال و وادادگی و عقب‌نشینی دشمن را گستاخ‌تر می‌کند.

وی با تبریک انتصاب سردار اسماعیل قاآنی افزود: سردار قاآنی نسخه‌ی دیگر سیلمانی است؛ سردار قاآنی حتی زودتر از حاج قاسم وارد سپاه قدس شد و با تمام رموز عملیات در بیرون از مرزها آشناست و روابط عمیق و دیرینه‌ای را با گروه‌ها و شخصیت‌های مقاومت دارد. 

امام جمعه دلوار گفت: قاآنی مانند حاج قاسم، مرد عمل، جهاد و مقاومت است که باید از رشادت‌ها و هدایت‌های ماندگار او در جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه کتاب‌ها نوشته شود؛ ایشان سالیان سال، در کنار سردار سلیمانی، با ایده‌ها، آرمان‌ها، تفکرات و اندیشه‌های او آشناست و بیش از ۴۰ سال است مورد شناخت و اعتماد امام خامنه‌ای است، 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رهبر انقلاب سردار قاآنی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل