Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به حوادثی که طی هفته گذشته در کشور رخ داد، اظهار داشت: تمام این حوادث نشان داد که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر جبهه حق ایستادگی کند زیرا سربازان جبهه حق نمی‌تواند کوچک‌ترین حرکت در مقابله با اسلام را تحمل کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، اصلی‌ترین پایگاه حق است، افزود: این پایگاه از بدو شکل گیری تاکنون در مقابل جبهه استکبار قرار گرفت و هر چه در توان داشت به میدان آورد تا جریان اسلام متوقف نشود و همگان دیدند حتی زمانی که جبهه استکبار یکپارچه به میدان آمد که به خیال خود مانع اسلام شود، باز هم با شکست مواجه شد و حتی گروه‌هایی نظیر داعش هم نتوانستند پروژه اسلام هراسی آمریکا را جامه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری عنوان کرد: یک شخصیت و یک سردار اسلام با فرماندهی بی‌نظیر خود در عراق و سوریه در مقابل داعش با حمایت ۲۳ کشور دنیا ایستاد و همه توطئه‌ها و هزینه‌های آن‌ها را بر باد داد و پرونده داعش در کل دنیا را بست زیرا اسلام مکتبی است که انسان‌های مخلص می‌توانند در برابر جبهه کفر بایستند و به پیروزی دست پیدا کنند.

امام جمعه یزد در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این سردار بزرگ به خوبی توانست یمن، عراق و سوریه را فرماندهی کند و با شجاعت، دلیری و تدبیر و تفکر و ایجاد بسیج مردمی در عراق با کمترین امکانات و نیرو استکبار را انگشت به دهان کند.

ناصری با بیان اینکه این روزها، روزهای افول آمریکاست، ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی، برکتی را در انقلاب و اسلام ایجاد کرد که تمام توطئه‌های نرم دشمنان و تفرقه‌افکنی‌های آمریکا در کشورهای اسلامی به پایان رسید.

وی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی فدایی بزرگ اسلام شد تا تمام توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های خطرناک دشمنان در کشورهای اسلامی خنثی شود و دیدید که همه افکار دنیا بیدار شد و حماسه‌ای در تاریخ اسلام رقم خورد و امروز وظیفه ما درس گرفتن از این شخصیت والا به ویژه اخلاص، مردم داری، ولایتمداری و بصیرت این شهید والامقام است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: با توجه به کینه بسیار سنگینی که استکبار از ایران دارد، توطئه‌های بسیار گسترده‌ای با هزینه‌های بسیار سنگینی انجام دادند تا ایران را از پای درآورند و هزینه‌های بسیاری نیز کردند که همه این هزینه‌ها بابت ایجاد داعش و ناامنی در منطقه و کشتار مردم مظلوم کشورهای اسلامی بوده است.

کد خبر 4821918

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان شیراز قزوین بارش برف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است