Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:46:15 GMT

ایران علمدار مبارزه با استکبار جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۹۶۶

ایران علمدار مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که خونشهدای‌شان پایمال شود، افزود: مراسمی که بعد از شهادت سپهبد سلیمانی ویاران‌شان در اقصی‌نقاط ایران اسلامی برگزار شد، مهر تأییدی بر این ادعا است.

وی تاکید کرد: اگر ایران اسلامی در ادوار مختلف توانسته است با هر گونه توطئه و فتنه‌های داخلی و خارجی مقابله کرده و آن‌ها را با شکست مواجه کند، به برکت خون شهدایی چون سپهبد سلیمانی و سلیمانی‌های زیادی که در این کشور پرورشیافته‌اند، بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه ملت ایران همواره در مسیر سرخ شهادت حرکت کرده و این حرکت همواره زنده و پویا بوده و امروز نیز بیش از هر زمان دیگری تداوم دارد، تصریح کرد: زمانی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که انقلاب اسلامی صرفاً در جغرافیای سیاسی کشور نمی‌گنجد، این امر حاکی از راهبرد حکیمانه ایشان داشت.

فرمانده مرزبانی کل کشور با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه امنیت برون‌مرزی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته است، ادامه داد: اگر بخواهیم وضعیت ایران اسلامی را در زمانی که توسط ظالمان و حاکمان مستبد اداره می‌شد، مقایسه کنیم، خواهیم دید که امروز ملت ایران در بالاترین سطح از عزت قرار دارند.

رضایی با تاکید بر اینکه مرزهای انقلاب اسلامی، امروز گسترده‌تر از گذشته بوده و همین امر باعث شده است تا دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فتنه‌انگیزی در کشورهای همسایه باشند، اظهار کرد: وقتی بدخواهان نظام در برابر ایستادگی ملت ایران ناکام ماندند، ترجیح دادند برای جبران شکست‌های خود، فتنه را در کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق و سوریه به راه بیاندازند.

وی با بیان اینکه این فتنه‌انگیزی دشمنان و بدخواهان نظام نیز به واسطه هوشیاری و بصیرت‌مندی مردم ایران اسلامی ناکام بوده و تا به امروز راه به جایی نبرده است، گفت: ملت ایران همواره از این توطئه‌ها درس گرفته و اجازه نداده‌اند که خدشه‌ای به وحدت‌شان وارد شود و خون شهدایی چون سپهبد سلیمانی درس دیگری را به ملت ایران داد تا این وحدت تداوم یابد.

فرمانده مرزبانی کل کشور با تاکید بر اینکه بی‌شک وجود وحدت و امنیت در عراق را مدیون خون شهدایی چون سپهبد سلیمانی می‌دانیم، ادامه داد: قدردانی از شهدا باعث شده است تا شاهد برگزاری مراسم مختلف در اقصی‌نقاط کشور در رثای شهدای مقاومت باشیم، این در شرایطی است که حتی افرادی هم که شهید سپهبد سلیمانی را ندیده بودند اما حضوری پررنگ در این مراسم داشتند.

سلیمانی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی و شهدای دیگر نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار مذاکره همراه با ذلت نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با اقدامات خود ثابت کرد که امروز به معنای واقعی کلمه، علمدار مبارزه با استکبار جهانی است.

کد خبر 4821903

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا محسن رضایی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان شیراز قزوین بارش برف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد

قباد میمنت آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب در خصوص وقایع اخیر و حمایت دانشجویان استان کردستان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و آمریکا اظهار داشت: همانطور که مشاهده می کنیم جنبش روشنگری در سراسر جهان و به ویژه در دانشگاه‌هاي آمریکا شکل گرفته و ندای حق طلبی قابل سرکوب کردن و قابل انکار نیست و هر جا استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار منافع خودشان را در معرض خطر ببینند قطعا سیاست های دوگانه اعمال می کنند که ما امروز هم شاهد این سیاست‌های دوگانگی رفتار هستیم کما اینکه جنبش دانشجویی را به عنوان ندای آزادی سر می داد سرکوب می کند و هم در کنار این سرکوب و انکار حقیقت و واقعیت و حرکت سبوعانه وحشیانه رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل و رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان غزه و فلسطین حمایت می کند.

وی تاکید کرد: اگر این پیام به نقاط مختلف جهان ارسال شود قطعا بعد از جنبش و حرکت طوفان الاقصی وقتی این حرکت اتفاق افتاد آمریکا دیگر نمی تواند خوی استکبارگری خود را تسری دهد و در مقابل جنبشی که در درون خودش و بر علیه خودش شکل گرفته محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در مورد برخورد و ندای مردم و آزادیخواهان جهان در مقابل جنبش دانشگاهی و دانشجویی و قشر تحصیلکرده دانشگاهی در این برهه زمانی چه وظیفه و رسالتی بر عهده آنان است، بیان کرد: امروز همه دانشگاه‌هاي دنیا در حمایت از دانشگاههایی که اعتراض و جنبش داشتند و حتی این پیام به دانشگاههای کشورمان و در استان کردستان و دانشگاه‌هاي آزاد اسلامی مخابره شد و قطعا برای رفع یک ظلم در نظام جهانی شاید یک دست صدا نداشته باشد بلکه این مهم نیاز به همراهی و هم افزایی دارد.

میمنت آبادی افزود: توصیه دین اسلام و قرآن کریم این است که اگر ظالم بخواهد منکوب شود و ندای حق طلبی و مظلومیت مظلومان جهان به گوش جهانیان برسد نیاز به این هم افزایی دارد و طبیعتا تمام  آزادیخواهان و قشر روشنفکر و دانشجویان دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه‌ها هم باید القای پیام کنند و برای مردمی که تنها مسیر اخذ واقعیت از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی است این پیام آزادی خواهی و جنبش عدالت خواهی را دریافت کنند با همراهی شان انشالله آنچه که حق در نظام جهانی است  و عدالت در نظام جهانی است محقق خواهد شد .

وی در پایان گفت: همراهی و هم افزایی روشنفکران و آزادیخواهان جهان می تواند در مقابل خوی نظام استکبار جهانی پیام ایستادگی را به همه جهان مخابره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی