Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:31:47 GMT

عین الاسد به عین الجسد تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۱۷۳

عین الاسد به عین الجسد تبدیل شد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اقدام موشک باران سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا، گفت: این اقدام سپاه سیلی محکمی به آمریکا بود و عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(20 دی ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد افزود: شهید سلیمانی دل خود را به ایمان و تقوا گره زد و خود را فانی ولایت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فرزندان خود را برای ادامه راه شهید سلیمانی آموزش دهیم، عنوان داشت: در دیداری که با فرزندان شما پیش از شروع خطبه‌ها داشتم تفکر ولایی این فرزندان ثابت کرد راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

 

وی افزود: شهید سلیمانی معلم و استادی همچون امام راحل داشت و زیر نظر مقام معظم رهبری بود.

 

خانواده های سربازان آمریکایی فرزدان خویش را از منطقه فرا خوانند

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه خطاب خانواده سربازان آمریکایی بیان کرد: از سر خیرخواهی و نصیحت، به خانواده‌های سربازان آمریکایی می‌گوییم رهبران شما قابل نصیحت نیستند، فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید.

 

جواب موشک را با گل و شیرینی نمی دهیم

 

امام جمه خرم آباد با بیان اینکه جواب موشک را گل و شیرینی نمی‌دهیم، اظهار داشت: اقدام اخیر سپاه پاسداران یک سیلی محکم بود و انتقام ما ادامه دارد تا روزی که منطقه ما را ترک کنید.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن در طول این سال ها برای ضربه به انقلب و جلوگیری از نفوذ انقلاب، خاطرنشان کرد: شما در زمان امام راحل تمام دسیسه‌ها را به کار بردید تا جلوی انقلاب را بگیرید و جلوی نفوذ انقلاب به لبنان و دیگر کشورها را بگیرید، همه نقشه‌ها را به کار بردید تا در عراق حاکم شوید. اما چه نصیب شما شد؟

 

وی اذعان داشت: ملت ایران برای تنومند شدن درخت انقلاب خون ها ریخته و مردم همچنان پای این انقلاب و نظام هستند و همواره نقشه های دشمن نقش بر آب است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خطاب به نادان‌های کاخ سفید، کاخ الیزه و قصر نشینان خاطرنشان کرد: خودتان گفتید هرجا ایران حضور یافت نتوانستیم به پیروزی برسیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران یک سیلی محکم به آمریکا بود و انتقام سخت ما تا خروج کامل آمریکا از منطقه ادامه دارد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی خروج از منطقه انتقام سخت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند