Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@08:30:18 GMT

«رمضان پور قاسم» مسئول ستاد نماز جمعه ساری شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۴۶۰

«رمضان پور قاسم» مسئول ستاد نماز جمعه ساری شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد نماز جمعه ساری امروز (۲۰ دی) در حاشیه‌ی برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز مازندران، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در مجتمع اهل‌بیت (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، امروز (20 دی) پس از اقامه نماز جمعه شهرستان ساری «مهدی مستشرق» رئیس سابق ستاد نماز جمعه مرکز مازندران تکریم و تقدیر شد و «رمضان قاسم پور» به‌عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه در جمع اعضای ستاد نماز جمعه توسط امام‌جمعه محترم شهرستان ساری معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (20 دی) در آئین تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید ستاد نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت نسل جوان برای ترویج نماز، بر لزوم جذب نوجوانان و جوانان در ستاد نماز جمعه ساری تأکید کرد.

امام‌جمعه ساری تغییر را از ملزومات تحول در امور دانست و خواستار پویایی بیش‌ازپیش ستاد نماز جمعه ساری شد.

 

وی همچنین ضمن تجلیل از خدمات آیت‌الله «نورالله طبرسی» امام‌جمعه سابق ساری و نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران، گفت: سلامتی و عافیت کامل و تداوم خدمت به انقلاب را از خداوند متعال برای این عالم برجسته مسئلت می‌کنیم.

 

«رمضان پور قاسم» نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» و هم‌رزمانش، اظهار کرد: این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و دفاع از حرم برکات خوبی از خود به یادگار گذاشته است.

 

مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان ساری به قدردانی مردم از این یار و یاور صدیق و بصیر رهبری (مدظله‌العالی) اشاره کرد و گفت: شهادت سپهبد سلیمانی حال و هوای را شهدایی کرد.

وی امنیت کشور را مرهون خون شهدا و سردارانی نظیر حاج قاسم دانست و ابراز امیدواری کرد با هدایت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امام‌جمعه محترم ساری و بکار بستن ظرفیت نسل جوان بتوانیم با ارائه خدمات ارزنده در ستاد نماز جمعه ساری، مدیون خون شهدا نشویم.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سپهبد حاج قاسم سلیمانی امام جمعه ساری آیت الله طبرسی جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.

 خطیب نماز جمعه شهرکردبا اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل