Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@13:27:40 GMT

استیلی روی سکوها هم کمک داشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۸۶۴

میرشاد ماجدی و اکبر محمدی روز گذشته و از روی سکوهای ورزشگاه سونگلای تماشاگر نمایش تیم بودند.

به گزارش "ورزش سه"، در تصاویر ارسال شده از سونگلا چهره اکبر محمدی و میرشاد ماجدی روسای کمیته های جوانان و آموزش فدراسیون فوتبال در حین تماشای بازی تیم های  کره جنوبی و چین دیده می شود که کنار حمید استیلی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نکات کلیدی که می تواند به موفقیت مربیان در تورنمنت های مختلف کمک کند نکته برداری از بازی های تیم خود و البته حریفان است، که می تواند راه گشای سرمربی برای انتخاب استراتژی نهایی باشد.


با این وصف می توان اینگونه گفت که استیلی در تایلند دو دستیار دیگر را در اختیار دارد که چه در بازی های ایران و چه در مسابقات تیم های حریف علاوه بر اعضای کادر فنی کمک مضاعفی به او می دهند.

 


محمدی که خودش سال ها مربی و سرمربی تیم های ملی ازجمله نوجوانان و جوانان بوده و در تورنمنت های مختلف حضور داشته و میرشاد ماجدی بازیکن سابق استقلال هم به عنوان رئیس کمیته آموزش با سبک و شکل بازی تیم های مختلف آسیایی آشنایی خوبی دارد و به واسطه تجربه حضور در تایلند، از این جهت هم می تواند به کمک تیم بیاید.

سیاه جامگان(مشهد) حمید استیلی اکبر محمدی دسته یک میرشاد ماجدی استقلال تهران تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیاه جامگان مشهد حمید استیلی اکبر محمدی دسته یک میرشاد ماجدی استقلال تهران تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران است
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی