Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امور خارجه در پارلمان روسیه هرگونه انتشار خبر مبنی بر احتمال اصابت موشک را غیرمنطقی و نادرست و در راستای اهداف سیاسی خواند.

به گزارش ایسنا، لئونید اسلاتسکی، رئیس کمیته امور خارجه در پارلمان روسیه، در واکنش به انتشار اخبار و شایعات مبنی بر اصابت موشک به هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ ایرلاین اوکراینی در تهران خاطرنشان کرد: هر بیانیه، خبر و اطلاعاتی تا پیش از اتمام فرایند تحقیقات کامل به منظور بررسی علل و نحوه بروز حادثه نادرست و غیرمنطقی به نظر می رسد و تنها در راستای اهداف سیاسی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش مسکو تایمز، وی در ادامه اظهاراتش به لزوم مدارک و شواهد واقعی و حقیقی اشاره کرد و گفت: حدس و گمان و اطلاعات خیالی که پایه و اساس درستی ندارند، نباید مبنای تحقیقات قرار گیرند.

وی همچنین افزود: همه باید منتظر اتمام فرایند تحقیقات و بررسی علل و نحوه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ ایرلاین اوکراینی در حوالی تهران باشیم.

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر احتمال اصابت موشک روسی به هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ – ۸۰۰ که به شرکت اوکراین اینترنشنال ایرلاین تعلق داشته در فضای مجازی منتشر شده بود. این در حالیست که هنوز هیچ شواهد و مدارکی دال بر صحت این ادعا گزارش و تایید نشده است. در همین حال منابع داخلی علت بروز این سانحه را نقص فنی اعلام کرده‌اند.

صبح چهارشنبه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین تنها دقایقی بعد از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران سقوط کرد و تمامی ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی آن در این حادثه جان باختند. این هواپیما که متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال (Ukraine International)  بود، قرار بوده در ساعت  ۵:۱۵ به مقصد پایتخت اوکراین پرواز کند که با تاخیر یک ساعته در ساعت ۶:۱۲ پرواز کرده است. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو

دریافت 529 KB

به گزارش همشهری آنلاین، پهپاد آمریکایی MQ-۹ ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.

لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد آمریکایی MQ-۹ در آسمان صعده در شمال این کشور را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 847364 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه دفاع - ارتش‌های جهان یمن

دیگر خبرها

  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد