Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم کربلای معلی در نمازجمعه امروز این شهر که در حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد در اقدامی انقلابی با شعار مرگ بر آمریکا به سیاست‌های خصمانه این کشور واکنش نشان دادند. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مردم کربلای معلی در نمازجمعه امروز این شهر که در حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد در اقدامی انقلابی با شعار مرگ بر آمریکا ضمن همراهی با  مواضع ضد آمریکایی خطیب جمعه این شهر نسبت به سیاست‌های خصمانه این کشور واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کربلا در سخنان‌ خود ضمن اشاره به تاکید بر سخنان مرجعیت کشور عراق گفت: مسئولان عراقی باید هرچه سریعتر برای خروج آمریکا از این کشور برنامه‌ریزی کرده و زمینه را فراهم کنند.

شیخ نعیم قاسم در برنامه "دست‌خط": هدف بزرگ ما خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است/ماجرای تشکیل "حزب‌الله" در سال‌‌های ابتدایی پیروزی انقلابشیخ نعیم قاسم: نیروهای محور مقاومت باید درسی فراموش‌نشدنی و شایسته مقام حاج قاسم به آمریکا بدهندخون سردار شهید قاسم سلیمانی هیمنه و ابهت آمریکا را در منطقه و جهان درهم شکست

مردم کربلا نیز پس از این سخنان در اقدامی نادر در حرم امام حسین(ع) با شعار «کلا کلا آمریکا» انزجار خود را از آمریکا و اقدامات آن کشور در عراق بویژه به شهادت رساندن سردار شهید سپهبد سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و مجاهدان همراهشان را محکوم کردند.

ویدیوی زیر که نشان دهنده جو ضد آمریکایی نمازجمعه امروز کربلا است را ببینید.

انتهای پیام/ 331/ز

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شرکت کنندگان در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

هم اکنون بیش از ۱۵۰ دانشجویی بین المللی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است