Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:19:57 GMT

کونته: قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۶۶۴۱

کونته: قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر نمایش های آتالانتا در فصل جاری را تماشایی توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در یکی از دشوارترین بازی های فصل به مصاف تیم آماده جامپیرو گاسگپرینی خواهد رفت. آنتونیو کونته در نشست خبری این دیدار در مورد شرایط خوب خط دفاعی تیمش، بازی مقابل آتالانتا و البته شایعات بازار نقل و انتقالات زمستانی صحجبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته گفت: "پیروزی در این دیدار مهم خواهد بود، زیرا باید مقابل تیم بزرگی با بهترین فرم بازی کنیم. آتالانتا همچنان به روند رو به رشد خود ادامه داده و بسیار قوی تر از سال گذشته است. جامپیرو گاسپرینی عملکرد بسیار خوبی داشته و مدتی است که روی ایده هایش و جزئیات آن کار می کند. باید از گاسپرینی تمجید کرد، او یک کارگر سختکوش بوده و تماشای بازی های آتالانتا لذت بخش است.

 

 

من انتظار دارم یک بازی پرفشار و فیزیکی را دارم، ما باید از مسیر اینتر رضایت داشته باشیم، اما باید در چندین جنبه نیز پیشرفت کنیم. قهرمانی نیم فصل شدن ارزشی ندارد. هم ما و هم آتالانتا فردا برای کسب پیروزی بازی خواهیم کرد و بازیکنان اینتر باید بالاتر از پتانسلی که دارند بازی کند.

 

کریستن اریکن یا ویدال؟  پیش از این نیز گفته ام و باز هم تکرار می کنم که من در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنم و هرچه را لازم باشد خود باشگاه خواهد گرفت.

 

عملکرد خوب خط دفاعی اینتر؟ برای پیروز شدن شما باید به گل رسیده و به خوبی حمله کنید.، اما حفط تعادل نیز موضوع مهمی است. اینکه گل های زیادی بزنید و دروازه ها شما نیز بارها باز شود منطقی نیست. من تا به حال ندیده ام تیمی با مینگین گلزنی اندازه تیمی میان جدولی به قهرمانی دست یابد."

اینتر میلان آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال

سرمربی اینتر رویکرد اشتباه بازیکنانش را از دلایل اصلی شکست برابر ساسولو در سری آ عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر که دو هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگامش را جشن گرفته بود، شنبه‌شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سیمونه اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد. سرمربی تیم قهرمان سری آ درباره شکست برابر ساسولو گفت:‌ بازی را کند شروع کردیم و رویکردمان در این بازی اشتباه بود. بعد از گلی که خوردیم، توپ را بهتر در زمین به حرکت درآوردیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم. سعی کردیم تغییراتی ایجاد و از سیستم‌های مختلف استفاده کنیم و مهاجمان بیشتری را بازی دهیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های کافی ایجاد نکردیم.

سرمربی اینتر در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: باید بهتر کار می‌کردیم. حیف که نتوانستیم به خاطر هوادارانی که همراه ما بودند به گل برسیم. ما از بازی سال گذشته مقابل مونتزا در ۴۲ بازی متوالی گلزنی کرده‌ایم اما ساسولو به‌خوبی دفاع کرد، تمرکز داشت و سخت جنگید. از شکست ناراحتم اما بازیکنان ساسولو از خود گذشتگی زیادی نشان دادند و تلاش زیادی برای برد کردند.

نراتزوری برای اولین بار از سپتامبر سال گذشته در سری آ ایتالیا طعم شکست را چشید. آخرین باخت اینتر برابر همین تیم ساسولو بود که توانسته بود اینتر را سال گذشته با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اینتر قهرمان سری آ و سوپرکاپ ایتالیاست که با شکست برابر اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت و بازی‌های این تیم تا پایان فصل تشریفاتی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!