Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده تمام عیار بود، بعنوان یک دیپلمات برجسته و با دکترین نظامی تمام عیار توانست محور مقاومت را در منطقه غرب آسیا تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه اظهار کرد: تمام شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی و همچنین شبکه‌های ماهواره ای قبل و بعد از شهادت شهید سلیمانی اوصاف این شخصیت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشریح دادند که همگان دیدیم در انتها همه این شبکه‌ها برای این شهید عزیز صفت کم آوردند.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده تمام عیار بود، بعنوان یک دیپلمات برجسته و با دکترین نظامی تمام عیار توانست محور مقاومت را در منطقه غرب آسیا تشکیل دهد.

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: اینکه گفته می شود این شهید والامقام یک دیپلمات برجسته بود بدان خاطر است که توانست محور مقاومت را با قومیت‌ها و مذهب‌های مختلف علیه استکبار جهانی متحد و گروه‌های مقاومت را در منطقه غرب آسیا تشکیل دهد.

رستمی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی جریان سازی جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی به راه انداخته، افزود: در شرایط کنونی و وضعیت حساس داخلی و تحریم ها، تهدیدات و فتنه های خارجی، شهادت این شهید والامقام همه را حول یک محور متحد و جریان سازی جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی به راه انداخت.

فرماندار تربت حیدریه به ابعاد شخصیت بین المللی سپهبد سلیمانی اشاره کرد و افزود: نظام سلطه از بعد پیروزی انقلاب اسلامی و در طرح نظم نوین جهانی به دنبال آن بود تا با فتنه، ترور، جنگ و اختلاف بهترین منابع خدادادی در جهان که در منطقه بین النحرین وجود دارد را از آن خود کند، لذا بدان جهت با حضور شرارت بار خود در منطقه به دنبال منافع نامشروعش است.

رستمی گفت: موتور محرک و پمپاژ ایدئولوژیک مقابل این سلطه خواهی از درون جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته که با تشکیل و تقویت گروههای مقاومت و استحکام زنجیره مقاومت به دنبال شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

وی به رسالت امروز مسئولان و مردم در قبال این شهید اشاره کرد و افزود: رسالت ما این است که در مقابل سرمایه هایی همچون حاج قاسم، فضیلت ها، اخلاق، ولایتمداری و اطاعت پذیری او را برای نسل امروز و آینده انقلاب اسلامی تبیین و نهادینه کنیم.

در ادامه امام جمعه تربت حیدریه نیز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف این شهید والامقام، گفت: شهید سلیمانی یک انقلابی تمام عیار بود و این باید الگویی برای انقلاب اسلامی که عزت اسلام و مسلمین در عصر حاضر را حفظ کرده برای جامعه بشری تییین و نهادینه شود.

حجت الاسلام عصمتی تصریح کرد: ویژگی تدبیر و شجاعت این شهید والامقام که مقام عظمای ولایت به آن اشاره فرمودند در کنار هم توانست شخصیتی از این بزرگوار شکل دهد که با اخلاص مثال زدنی او همه حول یک محور در تشیع پیکر پاکش بر مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار تاکید کردند.

وی بیان کرد: شجاعت امروز در جامعه ما رعایت مر قانون است هر چند این قانون خوب نباشد چرا که قانون بد از بی قانونی و هرج و مرج در جامعه به مراتب بهتر خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام جمعه انقلاب اسلامی جنگ رهبر معظم انقلاب اسلامی فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد

علی‌محمد رادمنش گفت: این دوره از تئاتر خیابانی رضوی به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده و به لحاظ کیفی در آثار اجرایی هم ارتقا داشته‌ایم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه پیشنهاد غیرمتمرکز برگزار شدن جشنواره امسال بسیار ارزشمند بود، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد نتایج بسیار خوب و هدفمند این تصمیم در اجرا‌های عمومی خصوصا در بخش خیابانی هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرای عموم رفته، به بازخورد بسیار خوب نمایش "لکه‌های پاک " و استقبال شایان توجه مردمی از این اثر در استان زنجان اشاره کرد.

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه در این دوره هر گروه شانزده اجرا در استان خودش یا استانی که اثر را به میزبانی پذیرفته است، خواهد داشت به پایان اجرای عموم نمایش دلتنگی به کارگردانی آرزو کریمی زند اشاره کرد و در این رابطه گفت: در برخی سانس‌های این نمایش استقبال خوبی را شاهد بود، اما با توجه به اینکه اطراف محوطه تئاتر شهر در حال بازسازی بوده و حصارکشی شده در برخی زمان‌ها آن استقبالی را که انتظار می‌رفت، نداشت.

وی به اقبال عمومی نمایش وصیت به کارگردانی سید سوران حسینی در استان البرز شهر کرج به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نیز اشاره و تصریح کرد: این نمایش بازخورد عالی از سوی مخاطبان داشته است به گونه‌ای که حتی مردم برای این اجرا صف می‌کشیدند.

به گفته رادمنش در دوره قبل این جشنواره ۱۴۰ طرح ارسال شده بود، اما امسال ۱۶۹ طرح پذیرفته شده که اعضای انتخاب طرح و ایده نیز از تسلط کافی و وافی در این حوزه برخوردار بودند و تجربه و تحصیلات عالیه در زمینه هنر‌های نمایشی داشتند؛ لذا اشراف این گروه سبب انتخاب آثاری موثر و محتوایی شده است

به تصریح وی، در این دوره از تئاتر خیابانی رضوی به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده و به لحاظ کیفی در آثار اجرایی هم ارتقا داشته‌ایم.

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه در دوره قبل تنوع آثار از شکل و شیوه مورد توجه بود، خاطرنشان کرد:اما امسال ما کاملا تنوع اجرایی را در نمایش‌های خیابانی شاهد هستیم یعنی اثر آوانگارد و حتی پررفورمنس داریم و در حقیقت انواعی از نمایش‌های خیابانی تعاملی و مشارکتی را به اجرا‌های عموم برده‌ایم که از منظر محتوایی و شکل اجرا دارای تنوع و نوآوری هستند.

وی در پایان سخنانش ابراز کرد: علاوه بر این تنوع، در آثار امسال شاهد مضامین و داستان‌های واقعی هستیم که هم از امروز ما و هم از دوره‌های تاریخ رضوی برگرفته شده‌اند که کاملا مستند و بر اساس سیره رضوی و شخصیت امام رضا (ع) هستند.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود