Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@09:37:16 GMT

تیم دوومیدانی اترک نائب قهرمان جام فجر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۷۸۳۶

تیم دوومیدانی اترک نائب قهرمان جام فجر شد

رئیس هیات دوومیدانی خراسان شمالی از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم اترک استان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن بین‌المللی جام فجر خبر داد.

علی‌اصغر صابری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نتایج کسب‌شده در مسابقات داخل سالن بین‌المللی جام فجر توسط تیم خراسان شمالی اظهار کرد: تیم اترک خراسان شمالی در این دوره از رقابت‌ها توانست با جذب برخی از قهرمانان کشور و استفاده از نیروهای بومی استان، برای نخستین بار نائب قهرمان رقابت‌های بین‌المللی داخل سالن فجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات دوومیدانی خراسان شمالی از کسب ۹۲ امتیاز توسط تیم اترک خبر داد و گفت: پلیمر خلیج‌فارس با ۱۰۶ امتیاز تیم نخست این دوره از رقابت‌ها شد و سپاهان اصفهان نیز با ۸۶ امتیاز در رده سوم ایستاد، در ادماه نیز خراسان رضوی، مس کرمان و شهدای نزاجا دیگر رتبه‌های این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها از ایران تیم‌های باشگاهی سپاهان، سلکتور، آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، صبا بتن اصفهان، سیمان اصفهان،   شهدای نزاجا، ملی جوانان، تهران، پلیمر خلیج‌فارس، اترک خراسان شمالی، اعتماد کالا، دانشگاه علوم پزشکی، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازندران، مس کرمان، گلپایگان و نیروی هوایی حضور داشتند.

در این مسابقات دو رکورد ملی شکسته شد که هر دو آنها مربوط به روز نخست بود.‌ در بخش مردان شاهین مهردلان در پرتاب وزنه با ۲۰.۷۴ متر به مقام قهرمانی رسید و توانست رکورد جدیدی را در ایران و آسیا به نام خود ثبت کند.

در بخش بانوان نیز مهسا میرزاطبیبی در پرش‌بانیزه با ۳.۸۰ متر قهرمان شد و رکورد جدیدی را در پرش‌بانیزه بانوان ایران به ثبت رساند. میرزاطبیبی پیش‌ازاین با ۳.۷۰ متر رکورددار این ماده بود. ثبت رسمی این دو رکورد به نام میرزاطبیبی و مهردلان منوط به نتیجه آزمایش دوپینگ این دو ورزشکار خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی دوومیدانی خلیج فارس جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل