Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین لیورپول و سرمربی فعلی گلاسکو رنجرز می‌گوید رئال مادرید از او خواسته بود با به پا کردن جنگ از لیورپول جدا شود. تاریخ انتشار: 22:54 - 20 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۳۰۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، استیون جرارد کاپیتان اسبق لیورپول و سرمربی فعلی گلاسکو رنجرز در زمان بازیگری‌اش در چند مقطع تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت، این در شرایطی است که اسطوره باشگاه لیورپول از نرفتن به رئال مادرید پشیمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد در گفت‌وگویی که با هم تیمی سابقش جیمی کرگر داشت، گفت: رئال مادرید از من می‌خواست که در لیورپول جنگی به پا کنم و از این تیم جدا شوم، چون این تنها راه حلی بود که می‌توانست باعث انتقالم به رئال مادرید شود.

کرگر در واکنش به این اظهارنظر جرارد اظهار داشت: به یاد دارم که در خصوص این پیشنهاد به من چیز‌هایی گفته بودی. آیا این حقیقت دارد که بعد از برتری ۴ بر صفر لیورپول مقابل رئال مادرید، رائول به تو گفته بود "آیا به ما ملحق خواهی شد؟"

جرارد در پاسخ به این پرسش گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع مانند یک دعوت‌نامه رسمی بوده باشد، بلکه بیشتر نوعی گپ و از روی علاقه بوده است.

جرارد همچنین صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: مورینیو در حدود سال ۲۰۱۰ دوباره سراغم آمد و زمانی که به گذشته فکر می‌کنم با خودم می‌گویم، اگر زیرنظر او یکی دو سال برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان بازی می‌کردم، تجربه‌ای باورنکردنی برایم می‌شد، هر چند که این اتفاق هرگز رخ نداد.

بیشتر بخوانید: آقای گل لیگ‎برتر مقابل استون‎ویلا بازی خواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول استیون جرارد چلسی لیورپول رائول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم

شب گذشته رئال مادرید کادیز را برد تا با شکست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم