Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگ رسانه رژیم صهیونیستی اذعان کرده است حمله موشکی ایران به پایگاه «عین‌الاسد» بر خلاف آنچه رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید، موفقیت‌آمیز بوده است. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سایت صهیونیستی دبکا در واکنش به حملات موشکی تلافی‌جویانه اخیر جمهوری اسلامی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در استان الانبار عراق تاکید کرد این حملات بر خلاف آنچه ترامپ گفته است، موفقیت‌آمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه عین الاسد در 108 کیلومتری غرب «الرمادی» از اواخر سال 2014 میلادی به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه زیر اختیار و کنترل نظامیان آمریکایی حاضر در ائتلاف بین‌ المللی مدعی مبارزه با داعش قرار گرفته است.

واکنش کاخ سفید به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی «عین الاسد»عراق|افشای خسارت‌‌ها و تلفات حمله موشکی به «عین‌الاسد» و انتقال اجساد به تل‌آویوفیلم/ لحظه اصابت موشک به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه هجدهم دی در واکنش به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، این پایگاه را که بزرگترین پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق و یکی از بزرگترین پایگاه‌های آنها در منطقه به شمار می‌رود را موشک‌باران کرد.

در پی این حمله موشکی، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که هیچ‌یک از نظامیان این کشور در پایگاه عین‌الاسد آسیب ندیده و صرفاً خسارات جزئی به تجهیزات وارد شده است.

بعد از ظهر پنج‌شنبه نوزدهم دی، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی تأکید کرد که ایران به دنبال کشتن سربازان آمریکایی نبوده و هدف اصلی این حمله آسیب زدن به ماشین نظامی آمریکا در منطقه و هشداری جدی به این کشور بوده است. با این حال سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد که با توجه به شدت حمله، انتظار می‌رود که دهها نفر از نیروهای آمریکایی مستقر در عین‌السد کشته یا زخمی شده باشند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,95,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار ایران (بین‌الملل) اخبار "آمریکا" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ایران بین الملل اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار ایران بین الملل اخبار آمریکا اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی