Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند با گشودن دفتر یادبود به مناسبت شهادت سردار مجاهد، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پذیرای تسلیت و همدردی مقامات دیگر سفارت ها بود.

به گزارش ایسنا، شمار قابل توجهی از سفرا و دیپلمات‌های ارشد سفارتخانه‌های مختلف در هلند و همچنین شخصیت های فرهنگی با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه با درج مراتب ابراز تسلیت و همدردی با جمهوری اسلامی ایران بخاطر شهادت یکی از فرماندهان بزرگ ‌و شجاع خود، این دفتر یادبود را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قابل ذکر است طی روزهای گذشته صدها تن از دوستداران جمهوری اسلامی ایران از نقاط مختلف هلند با مراجعه به سفارت کشورمان در لاهه، ضمن محکوم ‌کردن ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی، حاج ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش، از طریق تجمع و نشست، ملاقات با دیپلمات های کشورمان، اهداء گل، روشن کردن شمع و نصب تصاویر شهدا مقابل درب سفارت و قرائت فاتحه، با مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران ابراز همدردی کرده و بر استمرار راه پرافتخار این شهیدان والامقام تأکید کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفارت ایران در هلند شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روابط ایران با کشورهای قاره آفریقا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. 

امیرعبداللهیان افزود: آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روندهای کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو 2024 تهران فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.

به گزارش تسنیم دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا، 7 اردیبهشت ماه  1403 با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی در مرکز همایش های سران برگزار شد.

از اکسپو ایران 2024 چه می‌دانید؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد