Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومی با اشاره به اهمیت آشنایی بانوان با شبکه های اجتماعی و شناخت قوت و ضعف این فضا گفت: دورهمی و نشست تخصصی بانوان فعال مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

«محسن معصومی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی نخستین دورهمی و نشست تخصصی بانوان فعال مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: این دوره با هدف ارتقاء زیرساختارهای لازم در فضای مجازی و تفکیک حوزه های مرتبط با بانوان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان البرز با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح آگاهی و سوادرسانه افزود: به منظور هماهنگی میان متخصصان و فعالان عرصه فضای مجازی و با رویکرد تقویت زیرساختارهای لازم و شناخت نقاط قوت و ضعف شبکه های مجازی این دوره با همکاری ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می شود. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت به تقویت زیرساختارهای لازم و شناخت قوت و ضعف حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تفکیک حوزه های مرتبط بانوان و اثرگذاری توضیح داد: طی این نشست دورهمی که به صورت تخصصی برگزار می شود نسبت به ظرفیت سازی و اثرگذاری راهبردهای موثر در جنگ نرم سرفصل هایی مطرح و مورد نظر قرار می گیرد.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان البرز مطرح کرد: فرهنگ سازی به منظور بهره برداری هرچه بهتر از شبکه های مجازی از جمله محورهای برنامه ریزی شده در این نشست تخصصی است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی شبکه های فضای مجازی برنامه دورهمی آسیب های شبکه های مجازی شبکه های مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی