Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیپور گفت: به منظور برگزاری هر چه مطلوب تر همایش فرصت های سرمایه گذاری، ۳۰ نشست تخصصی با حضور مسئولان برگزار کرده ایم و اهتمام خواهیم داشت تا با برگزاری جلسات تخصصی بیشتر در بهبود کار بکوشیم.

«عادل علیپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان قم که قرار است در آینده ای نزدیک برگزار شود گفت: برای این همایش برنامه ریزی های گسترده ای انجام شده و تلاش خواهیم کرد تا فرصت سرمایه گذاری ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم گفت: ۱۱ هزار میلیارد تومان ارزش برآورده شده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بوده و انتظار داریم در این همایش بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ اشتغال جدید معرفی و شکل بگیرد.


وی گفت: قرار است در این همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان قم معرفی و ارانه شود تا سرمایه گذاران متناسب با آن معرفی، سرمایه گذاری ها را انجام دهند.


علیپور گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری در تمامی بخش ها از جمله، زیربنایی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری، عمرانی، سلامت و... است که در حال تکمیل تمامی جنبه های آن هستیم تا در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم گفت: این همایش به صورت بین المللی برگزار می شود و تلاش خواهیم کرد تا فرصت های سرمایه گذاری به صورت پک کامل در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد.
 

وی گفت: به منظور برگزاری هرچه مطلوب تر همایش، 30 نشست تخصصی با حضور مسئولان برگزار کرده ایم و اهتمام خواهیم داشت تا با برگزاری جلسات تخصصی بیشتر در بهبود کار بکوشیم.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سرمایه گذاری خارجی همایش سرمایه گذاری جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود