Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان این‌که تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام نمی‌شود، گفت: جوانان به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام می‌شوند و در حال برگزاری اردوهای تیم‌ملی هستیم.

به گزارش "ورزش سه"، علی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های جهانی و آسیایی اعزام خواهد شد؟ اظهار کرد: تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام نمی‌شود ولی در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال برگزاری اردوی تیم‌ملی جوانان هستیم و پس از پایان اردوها کمیته فنی نیز با توجه به شاخصه‌های رکوردگیری، نام وزنه‌برداران را به ما اعلام می‌کند و ما هم حمایت لازم را خواهیم داشت. به دنبال این هستیم که از پشتوانه‌های وزنه‌برداری ایران حمایت کنیم.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران به صورت کامل به مسابقات بزرگسالان آسیا اعزام خواهد شد؟ گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست. با توجه به این‌که باید به محدودیت منابع توجه کنیم، تمام جوانب را در نظر می‌گیریم و نفرات کامل را معرفی خواهیم کرد و در نهایت این کادر فنی است که تصمیم می‌گیرد. باید از این به بعد در هر مسابقه بین‌المللی که شرکت می‌کنیم، بهتر از قبل باشیم.

 

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری همچنین درباره برکناری وحید ربیعی از دستیاری برخواه، سرمربی تیم‌ملی نیز خاطر نشان کرد: آقای ربیعی در کنار کادر فنی قرار گرفت و ما هم از حضور وی استقبال کردیم. البته وی به عنوان مربی ادواری حاضر بود و پس از مدتی افراد دیگر در کنار تیم‌ملی خواهند بود. به هر حال منابع محدود است و مربیان استان‌های دیگر نیز که زحمت می‌کشند، باید بهره‌مند شوند. آقای ربیعی پس از مدتی حضور، خودش اعلام کرد که همکاری نخواهد داشت.

 

وی در خصوص حساسیت فدراسیون وزنه‌برداری در بحث دوپینگ، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ نمونه آزمایش دوپینگ در کشور گرفته‌ایم که با بالاترین استانداردها انجام شده‌اند. از این تعداد، تنها یک نمونه آزمایش مثبت داشته‌ایم که البته این یک نمونه را هم نباید داشته باشیم. در هر صورت راه موفقیت ورزش وزنه‌برداری را دنبال خواهیم کرد.

 

مرادی همچنین در پاسخ به این سوال که وزنه‌برداری می‌تواند دو سهمیه برای حضور در المپیک کسب کند و در این رویداد نیز به مدال برسد؟ عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بهترین و شایسته‌ترین وزنه‌بردارانی که بتوانند به مدال دست پیدا کنند را به المپیک توکیو اعزام کنیم. زمان داریم تا نفرات‌مان بتوانند خودشان را در این جایگاه قرار دهند.

 

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکزاستان گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

گفتنی است، همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آیین افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد