Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اشرف رحمان پناه (فعال صنفی پرستاران) می‌گوید: این روزها مطابق وعده‌های قبل روز پرستاری، جنب و جوش‌هایی دیده می‌شود که اگرچه نتیجه آن در پرده از ابهام است اما امیدواریم این بار به وعده‌هایی که داده‌اند، عمل کنند.

وی ادامه می‌دهد: به نظر می‌آید که قصد و نیت آن است که قاصدک را با عنوانی دیگر و با نگاه دیگری اجرا کنند چراکه نادیده گرفتن حق قانونی و مزد قانونی اضافه‌کار همکاران طبق اشل‌های حقوقی افراد و تسخیر منابع مالی اضافه‌کاری و ادغام با حق‌السهم کارانه همکاران که به ناحق توسط معاون وقت پرستاری و درمان وزارت بهداشت و درمان سالهای 93و94 در قالب قاصدک صورت گرفت، باعث نابودی حقوق حقه همکاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال صنفی پرستاران تاکید می‌کند: امروز هم ظاهرا همین فرآیند را می‌خواهند به شکلی دیگر و به نامی دیگر عملیاتی کنند تا جامعه پرستاری را سرگرم اجرا کنند و پرستاران بالاخره فراموش کنند که قانونی دارند و حق و حقوقی و تعرفه‌ای؛ این درحالیست که خواسته‌ی جامعه‌ی پرستاری فقط اجرای قانون است و لاغیر.

رحمان‌پناه در ادامه خطاب به مقامات وزارت بهداشت می‌گوید: سر جامعه‌ی پرستاری را با شیره‌های قاصدک و شاپرک و عملکرد و کیس متد و ...... گرم نکنید. ما خواستار اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بعد از سیزده سال هستیم؛ هر طرح دیگری که بخواهد جامعه را معطل کند و نتیجه‌ای نداشته باشد، مطلوب ما نیست؛ لطفا فقط و فقط قانون را اجرا کنید!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روز پرستار طرح قاصدک قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده