Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صدر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل عدم تأمین اعتبارات بودجه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه برای شهرداری‌ها همکاری مؤثری در این قسمت با بهزیستی صورت نمی‌گیرد.
وی ادامه داد: در صورت وجود زمین به خانواده‌های متقاضی مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض تعلق می‌گیرد و بدون کمک نیکوکاران و مساعدت شهرداری امکان صاحب‌خانه شدن این خانواده‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره بهزیستی نیشابور گفت: طی ۹ ماه نخست امسال ۷۵ خانواده‌ یک معلولی و ۲۵ خانواده دو معلولی برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک عامل معرفی شده‌ اند و ۸۷ خانواده دو معلولی شهری در این شهرستان در نوبت تسهیلات برای خرید مسکن هستند.
صدر افزود: از ابتدای امسال ۴۰ خانواده‌ تحت پوشش بهزیستی نیشابور به صورت امانی و با کمک خیرین در منازل متعلق به مؤسسات خیریه جای داده شده‌ اند و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض مسکن به خانواده‌هایی که به صورت خودمالکی اقدام به ساخت خانه کرده‌اند ارائه شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۰ کودک تحت پوشش بهزیستی نیشابور هستند و از ابتدای امسال به ازای هر فرزند پنج میلیون ریال یارانه‌ حمایتی پرداخت شده و از این تعداد ۱۳ نفر تحت پوشش بیمه‌ آتیه و عمر قرار دارند.
رییس اداره بهزیستی نیشابور گفت: ۲۲ خانواده دارای سه‌قلو، ۳۷ خانواده دارای دوقلو  و ۲۵ مادر بدسرپرست هم تحت پوشش بهزیستی نیشابور هستند.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

برچسب‌ها مددجویان بهزیستی نیشابور سازمان برنامه و بودجه کشور تسهیلات خراسان رضوی اعتبارات معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی نیشابور سازمان برنامه و بودجه کشور تسهیلات خراسان رضوی اعتبارات معلولان مددجویان بهزیستی نیشابور سازمان برنامه و بودجه کشور تسهیلات خراسان رضوی اعتبارات معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با توجه به کاهش نرخ جمعیت در کل کشور، قانون حمایت از جوانی جمعیت یکی از قوانین خوبی بود که توسط مجلس مصوب ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح دارای ۷۳ ماده قانونی است که ماده ۳ ،۴ و قسمتی از ماده ۵ این قانون به تخصیص زمین به متقاضیانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند اشاره کرده است افزود: از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ کسانی که دارای فرزند سوم یا بیشتر شده اند با شرایط قید شده وارد سامانه می‌شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند و بعداز صحت سنجی مراحل واگذاری زمین طی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: طبق قانون، اولویت با کسانی است که فرزند چهارم و بیشتر دارند و این افراد اگر فرم ج آنها قرمز شده است می‌توانند یک مرحله دیگر در این طرح شرکت کنند و شرط مالکیت برای این طرح ملاک نیست.

صالحی امیر ادامه داد: در خصوص شهرهای بالایی ۵۰۰ هزار نفر جمعیت طبق قانون در شهرهای همجوار در صورت موجود بودن زمین دولت یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به آنها اختصاص خواهد داد.

کد خبر 6096930

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند