Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مومن واقعی در تاریخ ماندگار می شود، گفت: حاج قاسم سلیمانی به خاطر ایمان و اخلاصی که داشت برای ابد در تاریخ ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی شب گذشته (20 دی) در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، که در محل شبستان امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) شهرستان بجنورد برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) مبتنی بر اینکه "هر کس خالص ترین عبادتش را برای خداوند بفرستد، خداوند بهترین مصلحت را برای او می فرستد"، گفت: شهید سلیمانی مصداق بارز این حدیث شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اخلاص یعنی از غیر خدا دل بکنیم و به خدا بپیوندیم.

 

وی اظهارداشت: یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی این بود که در دنیا خودش را ندید و از خودش عبور کرد و این خیلی سخت است و تسلط قوی بر هوای نفس می خواهد.

 

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی مصداق بارز این امر هستند.

 

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه اگر دین خدا را یاری کنید، خداوند شما را یاری می کند، تصریح کرد: هرکس با خدا باشد، خداوند راه خروج از بن بست ها را به او نشان می دهد و اگر کسی در زندگی اش به بن بست رسید، بداند یک جای زندگی او مشکل دارد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امت اسلام همواره صبر و تقوا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، نقشه دشمنان نقش بر آب می شود و این وعده خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مومن واقعی در تاریخ ماندگار می شود، افزود: حاج قاسم سلیمانی به خاطر ایمان و اخلاصی که داشت برای ابد در تاریخ ماندگار است.

 

گفتنی است، این مراسم با نوحه خوانی مداح کشوری" میرداماد" به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ادامه یافت.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی امام جمعه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد

ماموستا سراج الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمی در دین مبین اسلام شغل مقدسی است و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، معلمی شغل انبیا و پیشه پیامبران الهی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، معلوم می‌شود که معلمی شغل بسیار بزرگی است و هر کسی لیاقت آن را ندارد و خداوند متعال نیز این شغل را نصیب کسانی می‌کند که لیاقت تعلیم و تربیت جامعه را داشته باشند.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: معلمی قداست و عظمت دارد و وظیفه بسیار بزرگی است که خدا بر دوش کسانی که خود مصلحت می‌دانند محول کرده و اشخاصی همچون آیت الله شهید مطهری، دکتر بهشتی و شهید مفتح و جزو معلمان بشری بوده و از سوی ذیگر نیز نخستین معلم بشری، خداوند متعال بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی