Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:34:37 GMT

رهایی گروگان ۳۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۲۸۳۲

رهایی گروگان ۳۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سایت پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه پانزدهم دی ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در خیابان دانشگاه شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، مردی ۳۷ ساله که به همراه همسرش با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان دانشگاه در تردد بوده توسط سرنشینان یک دستگاه پژو گروگان گرفته شده که با توجه به حفظ جان فرد ربوده شده، عملیات پلیس با هدایت مقام قضائی با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی با کمترین سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربایی دست یافتند.

سردار قنبری عنوان کرد: آدم ربایان که خود را در یک قدمی پلیس می‌دیدند قبل از دستگیری، فرد ربوده شده را ساعت ۱۵:۰۰ روز بعد در محدوده کلاته کامبوزیا شهر زاهدان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علل و انگیزه آدم ربایان در این پرونده اختلافات مالی اعلام شده، تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری عاملان آدم ربایی با توجه سرنخ‌های به دست آمده ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبر 4822336

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری زاهدان سردار قنبری گروگانگیری قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی مترو سردار سلیمانی سقوط هواپیما محسن هاشمی آلودگی هوا مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب نیوز، یک مقام پلیس پاکستان اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس امروز شنبه یک قاضی دادگاه منطقه ای در ایالت خیبرپختونخواه (KP) واقع در شمال غربی این کشور را ربودند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه زمانی رخ داد که این قاضی پاکستانی از زادگاهش «تانک» (Tank) به سمت منطقه جنوبی «دره اسماعیل خان» (Dera Ismail Khan) در حال حرکت بود.

محمد ابراهیم از سخنگویان پلیس پاکستان در این ارتباط گفت: «شکیرالله مروت» (Shakirullah Marwat) قاضی منطقه ای در وزیرستان جنوبی، در نزدیکی «باگوال» ربوده شد. آدم ربایان راننده وی را آزاد کردند، اما قاضی را با خود بردند.

پلیس پاکستان اعلام کرد که اطلاعاتی از ماهیت آدم ربایان در اختیار ندارد.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت ربایش این قاضی در شمال غرب پاکستان را برعهده نگرفته است.

همچنین سروزیر ایالت خیبرپختونخواه پاکستان ربودن قاضی این ایالت را محکوم و به نهادهای امنیتی دستور داد تا برای یافتن این قاضی اقدام فوری به عمل آورند.

کد خبر 6090400

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد