Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دشتی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه ایمن سازی محور‌ها در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و تسهیل در عبور ومرور از وظایف و ماموریت‌های مهم راهداری شهرستان اردبیل است گفت: از ابتدای امسال ۸۰۰ متراز راه‌های روستایی سردابه- قوتورسویی و محور سردابه به حمل آباد توسط راهداران روکش آسفالت و اصلاح رانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه درمدت یاد شده ۷ کیلومتر از راه‌های روستایی گندیشمین- شیخ احمد، اردبیل -سردابه وقیه چمن با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان شانه سازی، تعریض پیچ و ریزش برداری انجام شده است افزود: در جهت تحقق شعار زمستان بیداری در اردبیل راهدارخانه آلوارس در محور سرعین-پیچ اسکی با ۱۸۰ متر مربع اشیانه نمک در حال احداث و اماده سازی برای گردشگران زمستاتی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در مدت یاد شده تعریض تکمیل و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل را یاد آور شد و اظهار کرد: از محل اعتبارات حادثه خیز ۲ هزار و ۵۰۰ متر از راه روستا‌های ساری درق و دولت سرا توسط راهداران زحمتکش بهسازی و شن ریزی شده است.

دشتی احداث ۴ کیلومتر راه روستایی در محور کریق -حور و بهسازی و آسفالت ۸ کیلومتر از راه روستایی شبلی- کوهساره را درقالب طرح ابرار از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام راهداران این شهرستان برشمرد واظهار امیدواری کرد:با بهره برداری از این راه‌ها میتوان شاهد تسهیل در عبور و مرور روستاییان و رونق داد و ستد آن‌ها شد.

او طی بارش‌های اخیر از ۳ هزار و ۳۵۰ کیلومتربرفروبی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اردبیل به تعداد ۲۵۰ روستا خبرداد و تصریح کرد: راه این روستا‌ها با استفاده از ۶۰۰ تن نمک پاشی بازگشایی شده و هم اکنون اکیپ‌های راهداری بصورت شبانه روزی در راهدارخانه‌های بودالالو، سرعین، آلوارس و بخش مرکزی جهت خدمات رسانی به مردم و مسافران مستقر هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل جهت نمک پاشی در محور‌ها به ذخیره سازی ۲ هزار تن نمک و هزار و ۵۰۰ تن ماسه اشاره کرد و گفت:۳۰۰ تن آسفالت سرد نیزبرای انجام لکه گیری در فصل زمستان تهیه شده است.

دشتی ترمیم وبازسازی افتادگی ورودی و خروجی پل الماس، تعریض پل در جاده گندیشمین، شناسایی اطلاعات بیش از هزار پل وابنیه فنیف تعمیر و نصب بشکه حاوی نمک و ماسه در نقاط حادثه خیز و یخبندان و پاکسازی ۱۸۰ کیلومتر از حاشیه جاده‌ها از نخاله ساختمانی را اقدامات مهم راهداری شهرستان اردبیل در ۹ ماهه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران

یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به نقش دوربرگردان در ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های پر تصادف استان در حال احداث می‌باشد.

او افزود: احداث دوربرگردان در محور‌های (محمود آباد- نور، شماره ۳ کمربندی تنکابن، ساری فرح آباد) آکند (هلال کلا آمل-بابل، تیله نو بهشهر-گلوگاه، کلوده آمل-محمود آباد، دریا پشته رامسر، انارور رویان -نوشهر، هشت تیکه گلوگاه، هریس رامسر، قلعه کش آمل –بابل، حمید آباد ساری-فرح آباد) در حال اجراست که بخش زیادی از این پروژه‌ها رو به اتمام است.

ابراهیمی گفت: تبدیل بریدگی‌ها در جاده‌ها به دوربرگردان‌های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده‌های استان است.

او افزود: با استفاده از دوربرگردان تصادفات احتمالی حذف می‌شوند، زیرا وسایل نقلیه در یک جهت و با سرعت کم حرکت می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به شرایط بومی و قرارگیری روستا‌ها و مراکز جمعیتی و کشتزار‌ها در حاشیه راه‌ها، گفت: وجود شهر‌ها و روستا‌های متعدد در امتداد جاده‌های بین شهری عاملی است که، بنا به ضرورت، باعث ایجاد سرعت گیرها، تقاطع‌ها و بریدگی‌های متعددی در طول جاده‌های استان می‌شود که استاندارد نبودن این بریدگی‌ها و تقاطع‌های جاده‌ای درصد ایمنی مسیر را کاهش می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان افزود: برای هریک از این دوربرگردان‌ها به طور میانگین ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

او گفت:فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده‌ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد بخشی از این پروژه‌های مهم و ضروری تا اواخر امسال به بهره برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد