Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تخصصی تایپوگرافی اسماءالحسنی به مدت ۲ روز به میزبانی حوزه هنری خوزستان و با حضور هنرمندانی از چهار استان کشور در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، کارگاه تخصصی تایپوگرافی اسماءالحسنی (پنجشنبه و جمعه 19 و 20 دی) به مدت 2 روز به میزبانی حوزه هنری خوزستان و با حضور هنرمندانی از استان های خوزستان، لرستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اساتید این کارگاه آموزشی استاد سید حمید شریفی آل هاشم مدرس و از پیشکسوتان رشته گرافیک و رضا هادی زاده مدرس دانشکده هنر دانشگاه شهید چمران اهواز بودند.

 

«ستار ولی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه 10 سال است که فعالیت هنری در شاخه های خوشنویسی، تایپوگرافی، عکاسی و پوستر دارم اظهار کرد: در این کارگاه فعالیت های خوبی انجام شد و این قادام می تواند به رشد هنرمندان ما در زمینه های مختلف کمک کند.

 

کارشناس هنرهای تجسمی رشته گرافیک از استان لرستان با اشاره به اینکه فعالیت های خوبی در زمینه هنرهای تجسمی انجام می شود که باید در رشته های دیگر هم پیاده شده و استمرار پیدا کند افزود: سطح این کارگاه بسیار خوب بود و هنرمندان جوان و اساتید صاحب فکر، ایده و خلاقیت حضور داشتند که توانستیم از تجربیات آنها بهره مند شویم.

 

وی با بیان اینکه بیش از 50 عنوان کشوری در حوزه خوشنویسی کسب و در رشته عکاسی و تایپوگرافی مجموعه آثاری را با موضوع حضرت مهدی (عج) آماده کردم اذعان داشت: اگر حوزه هنری در رشته خوشنویسی نیز بتواند یک کار تیمی و گروهی همچون در رشته گرافیک و در هنر های تجسمی با موضوعات اسلامی برگزار کند بسیار راهگشا خواهد بود چرا که فصل مشترک جهان اسلام در این عصر هنر اسلامی است.

 

«احمد جهان دیده» نیز کارگاه تایپوگرافی اسماءالحسنی در اهواز را بسیار با کیفیت و مفید دانست و تصریح کرد: افتخارداشتم از وجود هنرمندان استان بهره ببرم و امیدوارم این گونه برنامه ها تداوم داشته باشد.

 

مدرس انجمن خوشنویسان استان بوشهر در برازجان با اشاره به اینکه در بسیاری از جشنواره های استانی شرکت کردم از سال 80 آثار خود را در قالب نمایشگاهی ارائه دادم اضافه کرد: وجود اساتید ارزنده و فاخر در این عرصه در رشد و کشف استعدادهای هنرمندان بسیار کارساز خواهد بود.

 

همچنین «سید محمد موسوی پارسا» طراح گرافیک تصویرگر و انیماتور شرکت کننده در این کارگاه با بیان اینکه در این کارگاه هنرمندانی از استان های دیگر و رشته های مختلف دور هم جمع شدند و تجربیات مختلفی را زیر نظر اساتید مجرب حوزه خوشنویسی ارائه دادند ابراز کرد: کیفیت کارگاه خوب بود و چیزهای جدیدی تجربه کردم که امیدوارم چنین فرصت هایی همچنان برای هنرمندان وجود داشته باشد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی