Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکل قدیمی بندر چارک آبنمایی است که سالانه خسارت زیادی به این منطقه وارد می‌کند، این در حالی است که هزاران مسافر هر ساله در زمستان از این محل عبور می‌کنند و دچار مشکلات زیادی می‌شوند. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی تمام راه‌های ارتباطی بخش شیبکوه قطع شده و این مسئله را فرماندار بندرلنگه نیز در گفت‌وگو با تسنیم تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس و دانشگاه‌ها در برخی مناطق استان هرمزگان فردا «شنبه» تعطیل شدتداوم بارش‌های سیل‌آسا در در مناطق شرقی، مرکزی و شمالی هرمزگانتازه‌ترین اخبار از سیلاب هرمزگان| ‌محور جاسک ــ بشاگرد بسته شد / ‌آبگرفتگی شدید معابر ‌بندرعباس / سوء‌مدیریت شهری نمایان شد‌ + فیلم

بندر چارک مرکز بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان است و دروازه ورود به جزیره کیش بوده و سالیانه هزاران مسافر از این بندر وارد جزیره کیش می‌شوند.

برای حل مشکل آبنمای بندر شیبکوه نامه‌نگاری‌ها و مراجعات فراوانی با مسئولان انجام شده اما متاسفانه هیچ اقدام موثری برای برطرف کردنمشکل آبنما صورت نگرفته و زمان تحقق وعده‌ها نیز مشخص نیست.

در سال‌های گذشته نیز مسئولان ارشد استان از این محل بازدید کردند اما متاسفانه این مشکل همچنان باقی است.

مسافران که امروز و دیروز به جزیره کیش سفر کرده بودند در هنگام بازگشت شاهد مسدود شدن راه‌ها شدند که به اجبار شب گذشته در بندر چارک اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/864/ح

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی