Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  محمدرضا پورابراهیمی گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با خانواده‌های سادات حسینی و رشیدی از جانبخاتگان حادثه غمناک روز سه شنبه ۱۷ دی ماه شهر کرمان در حاشیه تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این دیدار ضمن تسلیت و تجلیل از جایگاه معنوی و مذهبی خانواده افزود: موضوع این حادثه تلخ در دستور کار مجلس خواهد بود.

او با تقدیر از این روحیه بالا و عزتمندانه پدر این عزیزان بیان کرد: این روحیه بالا وظیفه ما را برای پیگیری موضوع سنگین‌تر می‌کند و باید در چند محور پیگیر این حادثه تلخ باشیم

پورابراهیمی افزود: علل و عوامل حادثه تلخ روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در کرمان باید شناسایی و دلایل بررسی شود و اگر قصوری وجود داشته باشد براساس ضوابط و مقررات مورد مواجهه قرار گیرد.

او عنوان کرد: انتظار از شخص استاندار و مسئولان اجرایی است که به این موضوع بی تفاوت نباشند و سرکشی به آسیب دیده‌ها نیز صورت گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما این هفته در مجلس موضوع امکان قرار گرفتن این جانباختگان در زمره شهدا را از طریق نامه‌ای به رهبری پیگیری می‌کنیم و با توجه به ویژگی‌های این حادثه و شرایط خاصی که در مراسم معنوی رخ داده، در صورت صلاحدید رهبری به عنوان شهدا محسوب شوند تا التیامی بر خانواده جانبحتگان باشد.

پورابراهیمی اظهار کرد: نشست مشترک با حضور وزیر کشور به عنوان متولی حوزه امنیت داخلی کشور در مجلس برگزار شود با حضور در کمیسیون امنیت ملی بررسی ابعاد مختلف حادثه صورت گیرد و گزارش به صورت جامع و کامل باید ارائه گردد و اعزام تیم تخصصی از وزارت کشور در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع شهدا کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک جوان ٣٣ ساله که پس از سقوط در لبه یک پرتگاه در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان دچارحادثه شده بود خبرداد.

جمشید حسین‌خانی گفت: پس از اعلام سقوط فردی از ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی کرمان، بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه، با همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، عملیات انتقال و نجات مصدوم به‌صورت تخصصی آغاز شد.

حسینخانی، تصریح کرد: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی، با بیان اینکه شهروندان هنگام رفتن به کوه تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند افزود: باید با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب