Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:21:05 GMT

زیدان: فکر نمی کردم بارسا به اتلتیکو ببازد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۶۶۰۰

زیدان: فکر نمی کردم بارسا به اتلتیکو ببازد

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با اتلتیکو به همدردی با ارنستو والورده سرمربی بارسا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و اتلتیکو فردا در جده عربستان دیدار نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد. رئال بر والنسیا پیروز شد و اتلیتکو هم در دیداری به یاد ماندنی توانست بارسا را 3-2 مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال و اتلتیکو دو بار در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند که در هر دو رئال پیروز شده و در سوپرکاپ اروپای 2018 اما اتلتیکو بود که توانست رئال را شکست دهد.

این نهمین فینالی است که رئال با زیدان در آن حضور دارد.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی فردا گفت:« هدف ما تغییری نکرده است. به اینجا آمده بودیم تا در فینال باشیم و حالا همین اتفاق رخ داده است. نهمین فینال؟ هیچ چیز عوض نشده است. برای حضور در فینالی دیگر خوشحالم. رئال مادرید همیشه برای حضور در چنین بازی هایی می جنگد و حالا اینجا هستیم. فشار فینال پیش رو بیشتر از فشار فینال های گذشته نیست و هدف ما مثل همیشه پیروزی و قهرمانی است.»

 

رقابت با اتلتیکو:« هر بازی دنیای خودش را دارد. پیش از این با اتلتیکو بارها روبرو شده ایم. برده ایم و باخته ایم. چند فینال را با این تیم برگزار کرده ایم اما بازی پیش رو شباهتی به بازی های گذشته نخواهد داشت. آنها تیمی قدرتمند هستند و همیشه این را نشان داده اند.»

 

 

 

 

ژوائو فلیکس:« هرگز به توانایی های او تردید نداشته ام. او از بهترین های حال حاضر و آینده فوتبال است. نمی دانم بین سه بازیکن برتر دنیا جای دارد یا نه ولی قطعا جزو بهترین هاست.»

 

5 هافبک در میانه زمین:« سیستم بازی فردا را به شما نخواهم گفت. مهمتر از سیستم این است که ما وقتی توپ را در اختیار داریم، بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. مجموعه باکیفیتی در اختیار دارم و دستم برای تغییرات مختلف باز است. این فاکتور بسیار مهمی است.»

 

 

 

 

زیدان مربی:« خودم را حالا مربی بهتری می بینم و معتقدم پیشرفت کرده ام. زندگی همین است. ما یاد می گیریم که در موقعیت های مختلف، چیزهای جدیدی یاد بگیریم. من به همه نظرات اهمیت می دهم و این باعث شده تا مربی و انسان بهتری شوم. اینکه من مربی خوش شانسی هستم را نمی دانم. در هر صورت این مساله نیز تغییری نمی کند. پذیرفته ام که هر کسی عقاید خودش را دارد و از عملکردم راضی هستم. می دانم چه کارهایی باید انجام دهم و ایده های روشنی دارم. توانایی های من صرفا در مدیریت رختکن نیست.»

 

مذاکره بارسا با ژاوی و اخراج احتمالی والورده:« اتفاقی که در مورد والورده رخ داد، برای همه ما مربیان محتمل است. دنیای مربیگری همین است و تغییر نمی کند. واقعا فکر می کردم بارسا اتلتیکو را شکست خواهد داد ولی اتلتیکو خیلی خوب جنگید و نشان داد که تا دقایق پایانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

 

بارسلونا اتلتیکو مادرید ارنستو والورده (سرمربی) زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید ارنستو والورده سرمربی زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!