Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبر گزاری مهر، امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند تأثیر زیادی بر جذب مشتری و افزایش میزان فروش داشته باشد. هر چند تهیه هدایای تبلیغاتی هزینه‌ی نسبتاً زیادی در بر خواهد داشت، اما نمی‌توان از تأثیر تبلیغاتی مثبت آن‌ها غافل شد. فلش تبلیغاتی از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود که با توجه به کارایی مناسبی که دارد، طرفداران زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب در مورد فلش‌های تبلیغاتی و تأثیر مثبت استفاده از آن‌ها در بازار رقابتی صحبت خواهیم کرد. همچنین با ذکر نکاتی در این زمینه، به شما کمک خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن از این کالای تبلیغاتی در جهت پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده نمائید.

فلش تبلیغاتی چیست؟

حتماً شما هم از فلش مموری استفاده می‌کنید. در دنیای امروزی استفاده از تکنولوژی به بخشی از فعالیت‌های روزمره افراد تبدیل شده است. نیاز به ذخیره اطلاعات و حفظ آن نیز باعث به وجود آمدن فلش‌ها و مموری‌ها شد. فلش‌ها جهت حفظ و ذخیره اطلاعات به کار برده می‌شوند و شما می‌توانید از این ابزار کاربردی به نفع تبلیغات کسب‌وکارتان بهره بگیرید و آرم، لوگو یا هر اطلاعاتی که می‌خواهید به مشتری نشان داده شود را روی فلش تبلیغاتی چاپ کنید.

کاربرد فلش مموری تبلیغاتی

فلش‌های تبلیغاتی یا USB ها از ابزارهای مهم در تبلیغات هستند. فلش‌ها همچنین در سایزها و ظرفیت‌های مختلفی وجود دارند که توسط آنها می‌توانید نظر مشتریان را جلب کنید. این حافظه ذخیره‌سازی رایانه‌ای از حجم کوچکی برخوردار بوده و به همین جهت به سادگی قابل جابجایی است. در دنیای امروز اطلاعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و همراه داشتن ابزاری برای انتقال اطلاعات مانند فلش مموری، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. استفاده از فلش مموری‌ها باعث افزایش سهولت در حمل اطلاعات می‌شود، اما کاربرد فلش مموری تنها در زمینه انتقال و حمل اطلاعات نیست، بلکه این وسیله کاربردهای گسترده‌ای دارد؛ بنابراین استفاده از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند تأثیر مثبت زیادی بر ذهنیت مشتریان داشته باشد. در همایش‌ها، سمینارها و یا هر مکان دیگری از این هدیه تبلیغاتی جهت تبلیغات اثرگذار و پر رنگ استفاده کنید. اثرگذاری این نوع تبلیغ به این جهت است که فلش وسیله‌ای بسیار کاربردی است و هیچ فردی نمی‌تواند بگوید که به این هدیه دوست داشتنی نیازی ندارد.

ویژگی‌های فلش مموری

· قابلیت حمل آسان

· دارای حجم و ظرفیت‌های مختلف متناسب با نیاز افراد

· مقاومت بیشتر در مقابل ضربه یا هر آسیب احتمالی نسبت به سایر ابزارهای مشابه

· بازیابی آسان و سریع اطلاعات

آیا فلش تبلیغاتی هدیه‌ی مناسبی است؟

بگذارید دوباره سوالی از شما بپرسم. شما به فلش نیاز دارید؟ طیف وسیعی از افراد از کودکان گرفته تا جوانان و کهنسالان به این ابزار نیاز دارند. هدیه‌ای برای همگان مناسب است که بتواند نیاز افراد در گروه‌های سنی مختلف را برطرف سازد، فلش تبلیغاتی از این دست از هدیه‌هاست.

از دیگر هدایای تبلیغاتی که مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد می‌توانیم به پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، بج سینه، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، فلش تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی که در سایت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت https://www.bahargift.com/ امکان سفارش آنها را دارید، اشاره کنیم.

۵ عامل مهم در انتخاب فلش تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب

۱. به جای استفاده از تراکت‌ها و کارت ویزیت‌ها، کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید و هدیه‌ای را انتخاب کنید که می‌تواند برای هر فردی مفید و کاربردی باشد.

۲. هیچ کس فلش تبلیغاتی را نادیده نخواهد گرفت و آن را راهی سطل آشغال نخواهد کرد!

۳. فلش مموری تبلیغاتی هم می‌تواند کاملاً مطابق با سلیقه شما طراحی شود.

۴. فلش تبلیغاتی قابل حمل است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

۵. شما فلش تبلیغاتی را به یک نفر هدیه می‌دهید اما افراد زیادی ممکن است از آن استفاده کنند و تبلیغات شما را مشاهده کنند.

کیفیت فلش تبلیغاتی

اصولاً همواره باید به این نکته مهم توجه داشت که کیفیت مناسب هدیه تبلیغاتی می‌تواند بر طول مدت اثرگذاری آن بیافزاید. به خصوص در مورد فلش‌های تبلیغاتی بحث کیفیت محصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دقت داشته باشید که کیفیت بالای فلش‌های تبلیغاتی باعث افزایش طول مدت استفاده از آنها خواهد شد که همین موضوع می‌تواند به بیشتر دیده شدن لوگوی برند شما کمک کند. همچنین رضایت مشتریان فعلی و بالقوه شما از کیفیت فلش تبلیغاتی می‌تواند ذهن آن‌ها را به سمت کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط برند شما سوق دهد. علاوه بر این‌که کیفیت بالای فلش مموری تبلیغاتی این ذهنیت را در افراد ایجاد می‌کند که شما به عنوان صاحب یک برند توجه زیادی نسبت به رضایت مشتریان خود داشته و خدمت‌رسانی مناسب به آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید.

بسته بندی مناسب فلش تبلیغاتی

از دیگر نکات مهم در زمینه هدایای تبلیغاتی، توجه به بسته‌بندی مناسب و نحوه ارائه آن‌ها به دریافت کنندگان این محصولات است. قطعاً استفاده از بسته‌بندی زیبا و شکیل برای محصولات تبلیغاتی باعث افزایش میزان اثرگذاری آن‌ها خواهد شد. برای بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی از جمله فلش می‌توان از ایده‌های جالبی استفاده کرد. استفاده از این ایده‌ها همگی در راستای افزایش محبوبیت برند و بیشتر دیده شدن آن خواهد بود. همچنین بسته‌بندی مناسب محصول تبلیغاتی نشان‌دهنده ارزشمند بودن دریافت‌کنندگان برای صاحبان برند مورد نظر است و به همین جهت تأثیر مثبت زیادی بر دریافت‌کنندگان هدیه تبلیغاتی خواهد گذاشت.

سخن آخر

هیچ گاه تأثیر هدایای تبلیغاتی را دست کم نگیرید و سعی کنید هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که تصویر اولیه دلنشینی از شما و کسب‌وکارتان در ذهن مخاطبتان برجای بگذارد. به خاطر داشته باشید سرمایه گذاری به وسیله‌ی تبلیغات مؤثر، درآمد کسب‌وکار شما را چندین برابر خواهد کرد.

در انتها امیدوارم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. هر گونه سوال یا ابهامی در مورد فلش‌های تبلیغاتی دارید و یا قصد سفارش فلش تبلیغاتی را دارید؛ می‌توانید همین الان با کارشناسان ما با شماره ۸۸۸۶۵۱۹۷ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4822329

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات هدایای تبلیغاتی رقابتهای جایزه بزرگ گروه خودروسازی سایپا مقاله ISI هواوی همراه اول نظام مهندسی تعمیرات برقی قرعه کشی مسابقات اپراتور تلفن همراه گردشگری ساعت هوشمند قاسم سلیمانی تلفن همراه هواپیما سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد