Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

5093...0915: با سلام مسئولین وزارت آموزش وپرورش به بدترین شکل ممکن رتبه بندی را اجرا می کنند بنده 6 سال منتظر رتبه عالی بود در آبان 98 شامل حال ما شد و 3 ماه حقوق گرفتم و حالا با اجرای طرح رتبه بندی ما را یک رتبه تنزل داده اند هیچ افزایش حقوقی نداشتم در صورتی که همکاری که هم سابقه با من هست به علت اینکه قبل از مهر 98رتبه عالی شده تا سه سال آینده ماهیانه 600 هزارتوی از من بیشتر می گیرد این چه بی عدالتی هست مگه قانونی که دی ماه تصویب شده می تونه عطف به ماسبق باشه و تمام رتبه های قبل از خودش رو ملغی کنه یکی به داد این بی عدالتی آموزش وپرورش برسه

 

2859.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0937:  سلام لطفا مسئولین سازمان هواپیمایی توضیح دهند چرا درموقعیت آماده باش اجازه پرواز به هواپیما داده شده است

 


4054...0912:  با سلام چرا معیشتی به مامستمری بگیران سازمان تامین اجتمایی که1594000تومان دریافتی حقوقمون هست ضعیف ترین قشرجامعه هستیم به خیلی از ماندادن ولی به کسانی که خیلی وضع شون بهتره که ماپیش اون ها هیچ هستیم دادن چه جورانتخاب کردن لطف کنیدبه گوش مسئولین برسانیدبه خدا این عدالت نیست سیدرضاحجازی دهاقانی مستمری بگیر ازقم

 


8010...0938: چرارتبه بندی مدیران پژوهشسرا برقرار نشده است.

 

3614....0911: باسلام به منظور قدردانی از تلاش ها  و زحمات سردار رشیداسلام و ولایت شهید قاسم سلیمانی ودیگرهمرزمان شهیدش درتمام شهرها میدان وخیابان به نام این عزیزان نامگذاری شود

 

3142...0916: سلام بنده راننده تاکسی تلفنی هستم از خوزستان چرا هنوز سهمیه سوخت بنزین ما فعال نشده تاکی منتظر باشیم؟جعفری

 

6536....0914: با سلام و احترام ، خواهشمندیم با اجرای رتبه بندی معلمان ، سایر مزایای روستایی از جمله تعجیل ارتقای طبقه ها و رتبه های حرفه ای حذف نشود و هر چه زودتر مشمولان ، ذینفع قرار بگیرند و مزایای بند رتبه حرفه ای از بند رتبه منفک و مجزا حساب شود تا در حق معلمان هیچگونه اجحاف و ظلمی صورت نپذیرد .چرا که اینجانب در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱ رتبه حرفه ای عالی را می گرفتم که اکنون با شیوه نامه ناقص و ناقض رتبه بندی جدید دیگر شامل نمی شود ولی هر کس قبل از ۱۳۹۸/۷/۱ رتبه حرفه ای کسب کرده را شامل می شود ؟با تشکر و علی برکة اله و اجرکم عنداله

 

4529....0916: سلام لطفا از رییس بانک مرکزی سوال کنید اپلیکیشن آسان پرداخت(اپ)معتبراست.باتشکر


18222....0918: از وزارت بهداشت موضوع جذب و بکارگیری کمک پرستاران یک ساله را پیگیری کنید

 

7324...0912: سلام من یک کار گر هستم ومستجر با سه تا فرزند لطفآ برای یارانه معیشتی به من کمک کنید دستم به جای نمیرسه لطفا رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است

آیت الله حسینی بوشهری،خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود