Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ساعت پس از انتشار بیانیه سپاه و پذیرفتن شلیک غیرعمد به هواپیمای اوکراینی که منجر به از دست رفتن جان بیش از ۱۷۰ انسان شد، فرمانده هوافضای سپاه در مصاحبه‌ای تلویزیونی بدون حضور خبرنگاران حاضر شد تا به پرسش‌های اساسی در این خصوص پاسخ دهد؛ نشستی که به‌رغم اهمیت آن و حاضر نبودن خبرنگاری از رسانه‌های داخلی به صورت زنده از تلویزیون پخش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس آنلاین: در حالی که انتظار می‌رفت جریان نشست خبری سردار حاجی‌زاده پیرو اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، به صورت زنده از شبکه خبر پخش شود، این نشست با تاخیر بیش از ۱۰ دقیقه روی آنتن رفت تا این پرسش اساسی را به میان آورد، در شرایطی که موضوع شلیک غیرعمد به هواپیمای اوکراینی و سقوط آن مهم‌ترین اتفاق خبری امروز ایران و تیتر بسیاری از رسانه‌های مهم جهان است، چرا از پوشش مستقیم این رویداد خبری که با هدف تنویر افکار عمومی برپا شده است، سر باز زده شد؟

البته در زمان برگزاری این نشست و در حالی که رسانه‌های مکتوب داخلی در حال انتشار سخنان سردار حاجی‌زاده از طریق سیمانیوز (اینترنتی) بودند، شبکه خبر با انتشار مدام زیرنویس‌هایی به مخاطب خود اعلام کرد که به محض دریافت تصاویر این مصاحبه آن را پخش خواهد کرد.

سرانجام پخش جریان این مصاحبه با تاخیر بیش از ۱۰ دقیقه و با عبارت «دقایقی قبل» از شبکه خبر آغاز شد و در لحظه انتشار این خبر همچنان هم ادامه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروی هوافضای سپاه سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبه طنزپردازی را بالا ببریم

نشست صمیمانه طنزپردازان کشور از نشست‌های جشنواره «رسانه و طنز» با حضور امیرحسین طاهری مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، عباس حسین‌نژاد، دبیر جشنواره طنز پهلو و قاسم مصفا، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد گیلان در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

بخشی از این نشست به سرودن قطعات طنز شاعران و طنزپردازان اختصاص داشت و مدیر شبکه نسیم به عنوان یکی از حامیان جشنواره «رسانه و طنز» در این نشست حضور داشت و درباره فرصت فعالیت طنزپردازان در شبکه نسیم گفت: ما در تلاشیم به سمت برودبند حرکت کنیم و فضای مجازی را به خدمت بگیریم. در طول ۲۰ سال گذشته بستر رسانه طنز در دست جریان خاص بود. یعنی اگر کسی می‌خواست در حوزه طنز دیده شود، فرصتی برایش مهیا نمی‌شد. الان در‌ها برای ورود طنزپردازان باز است.

خوشرو با بیان اینکه امیدواریم جنبه‌های ناشی از طنز بالا برود، افزود: مشکلاتی در حوزه طنز وجود دارد، که به مرور راه‌ها برای طنزپردازان باز می‌شود. یکی از اشکال برنامه‌سازان این است که عمده دوستان توقع دارند طرحشان برای برنامه‌سازی در حوزه طنز تایید شود، اما آنها می‌توانند وارد اتاق فکر شوند و گوشه‌ای از کار بگیرند.

دبیر جشنواره «رسانه و طنز» درباره اختتامیه جشنواره که ساعاتی بعد با حضور برگزیدگان معرفی می‌شود، گفت: در هشتمین جشنواره «رسانه و طنز» از ۲۰ نفر در حوزه‌های شعر طنز، کاریکاتور و کارتون، داستان کوتاه طنز، طنز چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی تقدیر می‌شود، که در هر بخش سه نفر جزو برگزیده‌ها و یک نفر جزو تقدیری‌هاست. جوایز نفرات اول ۱۰ میلیون تومان، نفرات دوم هفت میلیون تومان، پنج میلیون تومان نفرات سوم و دو میلیون تومان به نفرات چهارم یعنی تقدیری‌ها تعلق می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود