Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:35:02 GMT

تمام معابر همدان بازگشایی شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۷۲۳۴

تمام معابر همدان بازگشایی شده است

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه معابر فرعی شیب‌دار، خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مدارس همدان برف‌روبی و یخ‌زدایی شده است گفت: در حال حاضر معابر اصلی بازگشایی شده و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تداوم بارش برف منجر به پاکسازی چند باره معابر اصلی شد اظهار کرد: از بعدازظهر روز گذشته همزمان با بارش برف در همدان عملیات برف‌روبی و پاکسازی آغاز و تا نیمه شب ادامه داشت که در همین راستا پاکسازی در معابر اصلی و فرعی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این عملیات معابر فرعی شیب‌دار، خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مدارس نیز برف‌روبی و یخ‌زدایی شده است افزود: در حال حاضر معابر اصلی بازگشایی شده و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: پاکسازی و یخ‌زدایی پیاده‌روهای هر ۶ خیابان منتهی به میدان امام(ره) از ساعات ابتدایی صبح آغاز شده و پس از آن پیاده‎روهای دیگر خیابان‌ها نیز پاکسازی شد.

وی با تأکید بر اینکه ۶۰۰ نیروی انسانی به همراه ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی پاکسازی معابر سطح شهر را انجام داده‌اند افزود: علاوه بر تجهیزات شهرداری تعدادی ماشین‌آلات برف‌روبی و نمکپاشی از بخش خصوصی به منظور پاکسازی معابر فرعی کمک گرفته شده است.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان شهرداری خدمات شهری برف روبی پاکسازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان