Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام حر ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی اوقاف سمنان، بابیان اینکه در ۹ ماهه اول سال ۹۸ دو هزار و۲۲۷ فقره سند اجاره موقوفات تنظیم‌شده است، تأکید کرد: در سطح استان ۱۱ هزار و ۷۶۷ رقبه متصرفی وجود دارد که از این تعداد، پنج هزار و ۸۱۰ رقبه دارای توان درآمدزایی هستند که قرار اجاره برای این دست رقبات تنظیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طبق قوانین و شیوه‌نامه‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به تنظیم اسناد اجاره با مستأجران و یا اسناد منقضی شده اقدام می‌شود، افزود: در ۹ ماهه اول سال جاری دو هزار و۱۴۶ سند اجاره منقضی، تمدید و برای ۸۱ موقوفه اجاره‌نامه جدید تنظیم‌شده است.

مسئول اجارات موقوفات استان سمنان، بابیان اینکه در تنظیم اجاره‌نامه‌های موقوفات، به‌روز شدن اجاره‌ها مدنظر قرار می‌گیرد، گفت: اجاره‌بهای ملک یا مورد موقوفه، به‌وسیله کارشناس رسمی دادگستری تعیین می‌شود تا حقی از کسی تضییع نشود.

حر بیان کرد: دومین اولویت کاری اوقاف استان سمنان تنظیم و تجدید به‌موقع اسناد اجاره موقوفات است که باهدف ارتقای موقوفه و اجرای نیات واقفان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست مطرح شد که یک موقوفه جدید در میامی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شامل شش قطعه زمین زراعی به همراه آب و یک‌خانه مسکونی ثبت شده است.

هدف این وقف تأمین هزینه‌های مسجد روستای نام نیک و احداث و تجهیز مدرسه عنوان شده است.

کد خبر 4822657

منبع: مهر

کلیدواژه: موقوفات سمنان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت بارش برف سپاه پاسداران گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نوبت اول، با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی در دو نوبت صبح پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه در چهار حوزه امتحانی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

پژمان فاضلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرکرد با اعلام این خبر گفت: روز پنج شنبه حدود ۱۰۰۰ داوطلب دختر و پسر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و روز جمعه ۱۳۰۰ داوطلب دختر در گروه آزمایشی علوم تجربی با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی افزود: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی اظهارکرد: داوطلبان گروه زبان و هنر و علوم انسانی هم در دانشگاه دولتی شهرکرد به مدت دو روز و در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی بیان کرد: در آزمون سراسری امسال در گروه ریاضی تعداد داوطبان دختر نسبت به داوطلبان پسر افزایش پیدا کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد شهرکرد با اشاره به اینکه داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند تصریح کرد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

کد خبر: 1228461 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم