Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@22:54:37 GMT

«جوکر» در تظاهرات دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۸۰۸۰

«جوکر» در تظاهرات دستگیر شد

«واکین فینِکس» هنرپیشه نقش «جوکر» در تظاهرات تغییرات آب و هوایی که به رهبری «جین فوندا» دیگر هنرپیشه مشهور هالیوودی برگزار شد، توسط پلیس بازداشت شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، «واکین فینِکس» هنرپیشه نقش «جوکر» که به تازگی جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده به همراه دیگر تظاهر کنندگان به تغییرات آب و هوایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«واکین فینِکس» هنرپیشه نقش «جوکر» در تظاهرات تغییرات آب و هوایی که به رهبری «جین فوندا» دیگر هنرپیشه مشهور هالیوودی برگزار شد، توسط پلیس بازداشت شد.

دیروز جمعه در تظاهراتی که جین فوندا در واشنگتن دی‌سی با موضوع تاثیر صنایع گوشت و لبنیات بر تغییرات آب و هوایی برگزا کرد بسیاری از ستاره‌های هالیوودی، چون «سوزان ساراندون» «چارلی شین» و «مگی جیلنهال» حضور داشتند.

طبق اعلام پلیس کاپیتول ایالات متحده، ۱۴۷ معترض در مجموع به دلیل تظاهرات غیرقانونی دستگیر شدند.

از ماه اکتبر، فوندا و سایر بازیگران، از جمله سَم واترستون، تد دانسون، روزانا آرکت، سالی فیلد و کاترین کینر، به دلیل نافرمانی مدنی بازداشت شده‌اند.

این هفته، «واکین فینِکس» در اعتراض شرکت کرد و برای ایراد یک سخنرانی کوتاه روی صحنه کنار فوندا ایستاد که پس از سخنرانی دستگیر شد.

جین فوندا قبل از شروع سخنرانی فینِکس، او را یکی از بزرگ‌ترین هنرپیشگان زنده دنیا نامید.

وی گفت: «چیزی که فکر می‌کنم بار‌ها در جنبش محیط زیست یا گفتگو در مورد تغییرات آب و هوایی در مورد آن صحبت نشده این است که صنعت گوشت و لبنیات سومین علت اصلی تغییرات آب و هوایی است. من بر این عقیده‌ام که گاهی اوقات تعجب می‌کنیم که چه کاری می‌توانیم در این مبارزه برای تغییرات آب و هوایی انجام دهیم. کاری است که ما امروز، همین حالا و فردا می‌توانیم با انتخاب آنچه که مصرف می‌کنیم، انجام دهیم.»

واکین فینِکس: جدال من برای اینکه چقدر می‌توانم برای مبارزه با مشکل تغییرات آب و هوایی فعالیت کنم به این مساله می‌رسد که هستند مواردی که من می‌توانم از آن‌ها اجتناب کنم. من امروز یا دقیق‌تر بگویم دیشب با پرواز خودم را به اینجا رساندم که بگویم حداقل کاری که برای پیشگیری از تغییرات آب و هوایی می‌توانم انجام دهم «تغییر در عادت‌های غذایی‌ام» خواهد بود.
فینکس چند روز پیش در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که برای گرفتن جایزه به روی صحنه رفت گفت: از بخش انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تقدیر و تشکر می‌کنم که در ارتباط بین تولید و پرورش حیوانات و تغییرات آب و هوایی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم جوکر تظاهرات در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟

ایتنا - اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.
بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش لیز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

 

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است. شرکت متا تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟