Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به افتتاح نمایشگاه پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار در بوشهر گفت: در این نمایشگاه پیشرفت‌های و پیروزی‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عرضه شده است. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجموعه نمایشگاه‌های پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار شامل دستاوردهای هسته‌ای و تجهیزات و قابلیت‌های نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار ویژه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر اظهار داشت: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران و بازسازی عملیات والفجر 8 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سردار علی رزمجو  برپایی چنین برنامه‌هایی را فرصتی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با آرمان‌های شهیدان و بازخوانی تاریخ باشکوه و با افتخار شهدای استان در نبرد با استکبار جهانی نام برد و بیان کرد: شهدا از تعلقات دنیا و نعمات الهی هیچ چیزی نخواستند تا امروز ما بتوانیم در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با الهام از راه شهدا منشا حرکت‌های پیشرو در عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی در استان شود گفت: برگزاری نمایشگاه کاری بسیار ضروری و لازم برای معرفی شهدا به نسل جوان است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: این نمایشگاه تا چهارشنبه 25 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برپاست، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و عموم مردم می‌توانند صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

‌جدیدترین نسل سانتریفیوژ بومی ایران رونمایی می‌شود / ساخت محصولات ‌اقتدارآفرین ‌جدید در صنعت هسته‌ای ‌ نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در بوشهر گشایش یافت ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر / مشکل تامین انرژی برق جنوب کشور برطرف می‌شود

رزمجو گفت: کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر روز چهارشنبه 25 دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، مهدی قربانی اظهار کرد: CRM (Customer Relationship Management) مخفف مدیریت ارتباط با مشتری و هدف آن ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست‌های آن‌ها به بهترین شکل است.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: شرکت صنایع معادن و عمران رضوی با تجمیع فرآیندهای ارتباط با مشتری در یک واحد با ساختاری نظام‌مند و نیز با رویکرد تکریم مشتریان و شناسایی نیازها و انتظارات آن‌ها در خصوص هر یک از محصولات تولیدی اعم از بلوک هبلکس، پنل مسلح AAC، بتن و قطعات پیش‌ساخته بتنی، شن و ماسه، سنگ پلاک و...، این واحد را ایجاد کرده است.

شناسایی نقاط قوت و ضعف در تولید و فروش

وی درباره برنامه‌های تعریف شده در این واحد خاطرنشان کرد: در گام نخست، یک نرم‌افزار جامع سیستم ارتباط با مشتری خریداری خواهد شد تا با استفاده از آن مشتریان شرکت بتوانند با بهره‌گیری از پنل اختصاصی خود به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و نیازها و شکایات خود را به صورت نظام‌مند مطرح کنند.

قربانی ادامه داد: وجود این نرم‌افرار جامع موجب پیگیری و ثبت درخواست‌های مشتریان تا حصول نتیجه به صورت نظام‌مند خواهد شد. ضمن این‌که تحلیل نتایج آماری حاصل از آن شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود در خصوص تولید و فروش هریک از محصولات شرکت را به دنبال خواهد داشت.

پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی درباره دیگر مزیت‌های واحد CRM خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این واحد، ارتباط با مشتریان به صورت یکپارچه تجمیع می‌شود که این مهم باعث پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین فرآیندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند فرآیندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در این واحد مدیریت می‌شود. ضمن این‌که استفاده از نرم‌افزار CRM موجب مدیریت حجم زیاد اطلاعات مشتریان، فایل‌های مرتبط با آن‌ها و... خواهد شد.

قربانی افزود: داده‌های عملیاتی که از بازاریابی و ارتباط با مشتری جمع‌آوری شده، در این واحد به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که علاوه‌بر ارتقاء محصولات و خدمات، در تصمیم‌گیری‌های فرآیندی و استراتژیک به شرکت کمک می‌کند. برای مثال نتایج حاصل از فروش محصولات گوناگون به شرکت، باعث افزایش تمرکز و تعیین استراتژی بازاریابی برای هر یک از آن‌ها می‌شود.

چشم‌اندازی دو ساله

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در پاسخ به این سوال که چه چشم‌اندازی را برای این واحد متصور هستید؟ گفت: با راه‌اندازی واحد CRM انتظار می‌رود در برنامه زمانی دو ساله با تحلیل نظر مشتریان، اصلاح ساختار و فرآیندهای تولید و فروش، علاوه‌بر ارتقاء رضایت آن‌ها، فروش محصولات نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: این امر همچنین موجب معرفی محصولات جدید به بازار در راستای برآورده‌سازی انتظارات مشتریان خواهد شد. بدین ترتیب رضایت مشتریان به صورت چشمگیر افزایش می‌یابد و میزان شکایات وارده طی دو سال به کمتر از یک درصد می‌رسد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان