Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:43:49 GMT

۳۰ خودروی پرفروش آلمان در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۸۱۹۷

۳۰ خودروی پرفروش آلمان در سال ۲۰۱۹

فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای آلمان در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که نشان می دهد شهروندان این کشور علاقه زیادی به خرید خودروهای وطنی دارند.

به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه آلمان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود، کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه همواره با بررسی آمار و ارقام مربوط به فروش مدل‌های مختلف خودرو و شرکت‌های خودروسازی در جهان به ارائه و انتشار گزارش‌های جدیدی از ماه‌های مختلف سال اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با آغاز سال جدید، آمار و گزارش های مربوط به میزان فروش خودروهای مختلف در بازار آلمان و محبوب ترین و پرطرفدارترین خودروهای سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در جدول زیر، خودروهای آلمانی موفق شده اند جایگاههای برتر این فهرست رده بندی را به خود اختصاص دهند و همان همانطور که معلوم است توانسته اند نظر و رضایت مشتریان آلمانی به خریداری و استفاده از خودروهای وطنی را به خود جلب کنند.

مطابق آمارهای فروش برندهای خودروسازی مختلف در سال ۲۰۱۹ در بازار آلمان، فولکس واگن گلف موفق شده است با فروش ۲۰۴ هزار و ۵۵۰ دستگاه در جایگاه نخست جدول جای بگیرد این در حالی است که این مدل خودرو با رشدی منفی ۳.۳ درصدی مواجه شده است، چراکه میزان فروش آن در سال ۲۰۱۸، ۲۱۱ هزار و ۵۱۲ دستگاه بوده است.

بعد از آن دو خودروی فولکس واگن تیگوان و مرسدس بنز سی کلاس با فروش ۸۷ هزار و ۷۷۱ دستگاه و ۶۴ هزار و ۴۰۳ دستگاه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند.

میزان فروش فولکس واگن تیگوان و مرسدس بنز سی کلاس در سال ۲۰۱۹ نسبت به ۲۰۱۸، به ترتیب شاهد یک رشد و افزایش ۱۷.۴ درصدی و ۲.۶ درصدی بوده است.

از دیگر خودروهای پرفروش و محبوب بازار آلمان در طول یک سال گذشته می توان به فولکس واگن پلو، فولکس واگن پاسات، فورد فوکوس، اشکودا اوکتاویا، اوپل کورسا، آئودی A۴، S۴ و RS۴، مینی، فورد کوگا، مرسدس A-class، آئودی A۶، S۶ و RS۶، اوپل آسترا، بی ام و سری ۳، فورد فیستا، مرسدس ای کلاس، آئودی A۳، S۳ و RS۳، اشکودا فابیا، فولکس واگن توران، سیت لئون، مرسدس بنز جی ال کی و جی ال سی، فولکس واگن ترانسپورتر، فیات ۵۰۰، بی ام و ایکس۱، بی ام و سری ۵، مرسدس بنز B-class، بی ام و سری ۲ و بی ام و سری ۱ اشاره کرد که به ترتیب رتبه های چهارم تا سی ام جدول را از آن خود کرده اند. 

با نگاهی اجمالی و مختصر به این جدول می توان دریافت که مشتریان آلمانی علاقه و تمایل زیادی به خریداری و استفاده از خودروهای وطنی دارند و شرکت های خودروسازی آلمانی موفق شده اند به خوبی نبض بازار این کشور را در دستان خود بگیرند و نظر و رضایت شهروندان آلمانی را به سمت و سوی خود جلب کنند.

از بزرگترین خودروسازان آلمانی می‌توان به فولکس واگن، بی ام و، مرسدس بنز و  آئودی اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودروی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه

رویداد دو روزه تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در حالی در شهرک حمل و نقل کالای اهواز برگزار شد که رانندگان خوزستانی این فرصت را یافتند با محصولاتی همچون X9 و امپاور 300BD و FAWJ6 رانندگی و نظرات خود را نسبت به مزیت های این خودرو بیان کنند.

داوود خمودی راننده پایه یک از شهرستان اهواز پس از تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن معتقد است؛ خودروی FAW یک خودروی نرم، مناسب و دارای ترمز بسیار قدرتمند است. 

او همچین کاسه ای بودن سیستم ترمز این خودرو و داشتن سیستم تشخیص نقطه کور برای دور زدن را جزو مزیت‌های خوب این خودروهای سنگین برشمرد.
این راننده اهوازی که رانندگی با خودروهای سنگین متفاوتی را تجربه کرده، بر این نکته نیز تاکید کرد؛ امکانات این خودرو هم مطابق با استاندارد روز دنیا است و در تجربه رانندگی با آن هیچ مشکلی را احساس نکردم.
وی در پایان از خدمات گروه بهمن تشکر کرد و گفت: تولید چنین خودروهای تجاری با کیفیتی می تواند چرخه صنعت حمل و نقل را تسریع و جابجایی بار را سرعت بخشد.
علی خبازیان مسئول لجستیک شرکت شیرین عسل نیز از دیگر رانندگانی بود که توانست با یکی از محصولات تجاری گروه بهمن رانندگی کند؛ او با اشاره به برخورداری این شرکت از40  خودروی FAW گروه بهمن، معتقد بود؛ محصولات تجاری جدیدی که از سوی این شرکت ارائه شده است با خودروهای تجاری قدیمی تر اختلاف زیادی دارد و گیربکس ، شتاب و ترمز آن بسیار خوب است. 

او مهمترین ویژگی این خودروها را ترمز قوی آنها برشمرد و تاکید داشت: این وضعیت موجب می شود به محض اینکه پا از روی پدال برداشته شود، خودرو از  حرکت بایستد که در سربالایی و سرپایینی کنترل خودرو را راحت تر می کند. 

یکی دیگر از رانندگان نیز با یادآوری اینکه خودروهای FAW در تجربه رانندگی انجام شده از نظر رانندگی و امکانات رفاهی قابل قبول است گفت: کیفیت دید ، گیربکس و نیز قدرت موتور این خودرو ها نسبت به خودروهای موجود در بازار بسیار بهتر است. 

این راننده با بیان اینکه بعد از قیمت گذاری این خودروها به دنبال خریداری آن است؛ بیان داشت: مهمترین ویژگی محصولات تجاری بهمن خط خوان و سنسور نور در شب و تونل است که به صورت خودکار انجام می شود. 

او می گوید؛ صندلی های این خودرو از کیفیت خوبی برخودار است و تعبیه جایگاه خواب، کولر، یخچال و... از جمله امکانات مطلوبی است که مدیران گروه بهمن به درستی بر روی آن تمرکز کرده اند چرا که هر راننده ای در جهت رفاه و آسایش خود موافق است خودروی او با امکانات نام برده شده مجهز باشد.
از نظر این راننده کیفیت محصولات تجاری بهمن نسبت به خودروهای موجود در بازار از برتری قابل توجهی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!