Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران با صدور پیامی اعلام کرد: « پیرو پیام قبلی هیأت رئیسه دانشگاه تهران، با دریغ و تأسف فراوان، خبر شهادت جمعی از هم‌میهنان عزیز از جمله شماری از دانشجویان و دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران دریافت و موجب تأثر و تأسف اینجانب و خانواده بزرگ دانشگاه تهران گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که پس از دریافت اطلاعات اولیه و بررسی‌های تکمیلی، مشخص شده است شانزده تن از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه تهران در این حادثه جان باخته‌اند، از طرف خود و همه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران، این مصیبت را به خانواده‌های آنان تسلیت گفته و برای ایشان صبر و شکیبایی طلب نموده و از درگاه خداوند رحمان درخواست می‌نمایم که روح این جوانان نخبه و تلاشگر را مشمول رحمت بیکران خود سازد و در جوار سایر شهدای علمی کشور، محشور نماید. هر چند این ضایعه بزرگ جبران‌ناپذیر است، اما به رویش دوباره جوانان نخبه کشور و موفقیت‌های فرزندان آینده‌ساز ایران امیدواریم.

دانشگاه تهران بر آنست تا در صورت هماهنگی با خانواده‌های داغدار، مراسم شایسته‌ای برای یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره این فرزندان عزیز و گرانقدر برنامه‌ریزی نماید که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً به اطلاع همگان خواهد رسید.

اسامی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه تهران 

۱.سوزان گل باباپور رشته شیمی

۲. فرید آراسته رشته مهندسی کشاورزی

۳. غنیمت اژدری رشته مهندسی منابع طبیعی

۴. الناز نبیی رشته مهندسی صنایع

۵. سعید طهماسبی خادم اسدی رشته مهندسی عمران

۶. مجتبی عباسنژاد رشته مهندسی برق

۷. فروغ خادم رشته زیست شناسی علوم گیاهی

۸.ساجده سرائیان رشته مدیریت کسب و کار

۹. سارا سعادت رشته الهیات و معارف اسالمی

۱۰. الوند صادقی رشته مهندسی صنایع

۱۱. میر محمدمهدی صادقی رشته مهندسی عمران

۱۲. غزل نوریان رشته مهندسی مواد

۱۳. شهرزاد هاشمی رشته روانشناسی عمومی

۱۴. محمدمهدی الیاسی رشته زبان و ادبیات فارسی

۱۵. سمیرا بشیری رشته دامپزشکی

۱۶. بهاره حاج اسفندیاری رشته مهندسی عمران

کد خبر 4822672 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشگاه ها سقوط هواپیما قاسم سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها سردار سلیمانی دانشجویان شهادت دانشگاه های علوم پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی منصور غلامی سقوط هواپیما دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند.

منبع: صداوسیما

کد خبر: 1228925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد