Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز آبادان با ابراز امیدواری درباره این موضوع که مدیرکل جدید این مرکز برای همه کارکنان در دسترس باشد، گفت:لازم است مدیران کل مراکز از نزدیک و بدون واسطه، نظرات و ایده‌های کارکنان و نخبگان سطح استان را بشنوند و در برنامه‌ریزی‌ها از این نظرات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آینده‌نگری و آینده‌پژوهی دو امر مهم در مدیریت هستند که در برنامه ارائه شده توسط مدیرکل جدید مرکز آبادان به آن‌ها توجه شده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه رسانه ملی بیش از هر دستگاه دیگری به آینده‌نگری نیاز دارد، گفت: چشم‌انداز پنج ساله سازمان با هدف رشد و ارتقاء مراکز تدوین شده و اجرای دقیق آن ضروری است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان، دو مرکز صدا و سیما در اهواز و آبادان را‌ه‌اندازی شده که لازم است مدیران کل این دو مرکز نهایت هم‌افزایی و تعامل را با هم داشته باشند.

دارابی فرماندهی آنتن و کنترل کنداکتور را مورد توجه قرار داد و افزود: چنانچه کنداکتور به درستی چیده شود و برنامه‌هایی متناسب با نیاز‌های هر استان روی آنتن بروند، حفظ و افزایش مخاطبان هدفی دست یافتنی خواهد بود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تصریح کرد: کشف ظرفیت‌های هر استان باید در دستور کار نخبگان مراکز استان‌ها قرار بگیرد تا با اطلاعات کامل در خصوص آنها، کار برنامه‌سازی در حوزه‌های صدا و سیما، خبر، فضای مجازی و انیمیشن و در قالب‌های متنوع و گوناگونی، چون نماهنگ، موسیقی، سریال و مستند به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه تولید برنامه‌های فاخر زمینه‌ساز حضور مسئولان و اقدام و عمل مناسب مدیران کشوری و استانی است، گفت: ایجاد فضای مودت، تعامل و برادری بین مراکز همسایه و سایر مراکز، تولید برنامه‌های تبیینی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شبکه‌محوری و برنامه‌محوری و حفظ استقلال رسانه از جمله مباحثی هستند که باید توسط مراکز مورد توجه قرار بگیرند.

دارابی با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال گفت: ظرفیت‌های نفتی و اقتصادی منطقه، فضای پرنشاط ورزشی به ویژه فوتبال، مباحث فرهنگی و ارزشی نظیر دفاع مقدس، راهیان نور و موضوعاتی مانند عوامل شتاب‌زا در پیروزی انقلاب اسلامی، مثل فاجعه آتش سوزی سینما رکس و اعتصاب کارکنان پالایشگاه آبادان از جمله موضوعات برجسته‌ای هستند که رسانه ملی در آبادان باید در این زمینه تولیدات ویژه و مستند‌های فاخر تولید و روانه آنتن کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»