Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی ماشین سازی قرار است در هفته جاری به تمرینات تیم در تبریز اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور جدید تمرینات تیم ماشین‌سازی تبریز از ابتدای هفته گذشته آغاز شده و به جز احمدرضا زنده‌روح و سامان نریمان جهان که از این تیم جدا و به ترتیب راهی گل‌گهر سیرجان و نفتچی آذربایجان شدند، بقیه نفرات در تبریز حضور دارند و برنامه‌های آماده‌سازی را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک دروازه‌بان باتجربه ماشین‌سازان طی هماهنگی با هوشنگ نصیرزاده و با اجازه باشگاه، برای انجام کارهای اداری در تهران به سر می‌برد و قرار است که فردا در تبریز خودش را به کادر فنی معرفی کند.

مسیح زاهدی مدافع ماشین‌‌سازی نیز به علت مصدومیت نمی‌تواند در تمرینات گروهی حاضر باشد، زاهدی مشغول پشت سرگذاشتن دوران درمانی است و زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کند و وضعیت این بازیکن به علت مصدومیتی که گریبانگیر او شده برای همراهی سبزپوشان در ادامه راه لیگ، نا مشخص است.

ضمن اینکه ادواردوسانتوس مدافع برزیلی ماشین‌سازی که برای تعطیلات سال نو میلادی از ایران خارج شده بود با وجود گذشت یک هفته هنوز بر سر تمرینات حاضر نشده است. باشگاه ماشین سازی برای این بازیکن بلیت بازگشت را تهیه کرده و قرار است او از شهر زوریخ راهی استانبول و پس از آن روز چهارشنبه وارد شهر تبریز شود.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی فارس در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: در تلاش هستیم که تا پیش از بسته شدن پنجره زمستانی مشکلات را حل کنیم اما با وجود اینکه پول طلبکاران آمده است، در پرداخت پول همچنان دچار مشکل هستیم. با این حال نگرانی وجود ندارد. ما بعد از بسته شدن پنجره نیز می‌توانیم مشکل را برطرف و نیازمان را که در خط حمله است با جذب یک بازیکن سهمیه فیفا رفع کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تبریز ورزشی آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد