Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، برخورد سریع و جدی قوه قضاییه با خاطیان و سهل انگاران حادثه هواپیمای اوکراینی در هر سطحی را خواستار شد .

به گزارش ایسنا ، متن اطلاعیه این تشکل دانشجویی به شرح ذیل است: حادثه اخیر هواپیمای مسافربری اوکراینی کام ملت شریف ایران را تلخ کرد و اخبار اخیر تحسر و تاثر بیشتر ما را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن همدردی و تسلیت به ملت شریف ایران، خانواده های داغدار این حادثه به ویژه دانشجویان از دست رفته و جامعه دانشگاهیان کشور، از پروردگار منان طلب رحمت، مغفرت و عنایت برای جانباختگان این حادثه دردناک و آرامش قلبی برای خانواده آنان را مسالت داریم.

اعضای بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور از مراجع ذیربط به ویژه قوه قضاییه انتظار برخوردی سریع و جدی با خاطیان و سهل انگاران این حادثه در هر سطحی را خواستار است.

عامل اصلی این حادثه را باید آمریکا دانست که با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد بحران در منطقه و وضعیت آماده باش ویژه در کشورمان شد که در نهایت این حاثه تلخ رقم خورد.

در پایان امیدواریم این حادثه ناگوار بازیچه ی بازی های جناحی و عقده گشایی های سیاسی در این ایام تلخ علیه پاسداران انقلاب و سربازان شریف ایران اسلامی نشود و از خودگذشتگی و ایثارشان را فراموش نکنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم