Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر از آغاز نام‌نویسی مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن در کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمدصادق محسنی کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر طی سخنانی گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌ کریم، ثبت‌ نام مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن‌ کریم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: فعالیت این مدرسه به‌گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری و تلفنی، طی 10 ماه و سه هفته حافظ کل قرآن‌ کریم شوند.
محسنی کبیر ادامه داد: شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روان‌شناسی از افراد گرفته می‌شود. سپس مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها، یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی برگزار می‌شود، البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روان‌شناسی چکاب می‌شوند.
مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده، با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحت‌تر قرآن را حفظ کنند.
وی در مورد بسته‌های آموزشی این مدرسه افزود: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تمرین، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی، و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی 10 ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند.
محسنی کبیر در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/ketabequran مراجعه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا 25 دی‌ماه عدد 1 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷8001-۰۲۱تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی نام نویسی مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن کشور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند