Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند میرابی گفت: ذلت مستکبران حداقل پاداش خون شهدای مقاومت است.

«آخوند عبدالجبار میرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای تبیین استقامت و پایداری مسلمانان در راه دین و دینداری تلاش کردند و اجر و پاداش تلاش خود را از خداوند متعال با درجه شهادت بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن  ادامه داد: وظیفه ما این است که از راه و روش این شهدای عزیز حمایت کنیم و مثل حضرت سلمان که پا در رکاب پیامبر(صلی الله علیه و آل وسلم) گذاشت با تقویت راه و روش این شهدای بزرگ ضمن اعتلای عزت مسلمانان تمام توطئه های دشمن را دفن کنیم.

 

آخوند میرابی بیان کرد: حداقل پاداش خون شهدای مقاومت آن است که مستکبران ذلیل شوند.

 

وی بیان کرد: امروز باید استکبار جهانی از ترس جبهه مقاومت به فکر امنیت و آسایش نیروهای خود در منطقه باشد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد انتقام سخت شهادت سپهبد سلیمانی سپهبد سلیمانی امام جمعه اهل سنت بندرترکمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، بازیکن ذوب آهن، بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: بازی زیبایی را همه دیدند. به استقلال تبریک می‌گویم. ما یکی، دو لحظه خوب نبودیم و در آخر شکست خوردیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی گفت: حرکت زشتی بود. مدیران استقلال هم این صحنه را تایید نمی‌کنند. حامدی‌فر ۲۲ ساله است و با این کار آینده خود را خراب می‌کند. کمیته انضباطی باید کاری کند که بازیکن به خودش اجازه ندهد چنین کاری انجام دهد.

او درباره داوری این دیدار هم گفت: تیم زحمت می‌کشد. روزبه چشمی حداقل سه بار باید اخراج می‌شد. در این هفته‌ها همه داوران باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

کمال اضافه کرد: ما پاک‌ترین مربی ایران را داریم. یک تیم به تیم دیگر می‌بازد و درباره تیم ما صحبت می‌کنند. ببینید ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای کار می‌کند. ذوب‌آهن را الگوی خود قرار دهید. اینکه هرکسی هر حرفی بزند و جو را به هم بزند کار درستی نیست. ما نان حلال به سفره خود می‌بریم. ذوب‌آهن نه بیانیه می‌دهد و نه درباره داوری صحبت می‌کند ولی امروز روزبه چشمی باید اخراج می‌شد.

دیگر خبرها

  • امروز دولت ۲۳۰ میلیارد تومان به ورزشکاران پاداش داد + فیلم
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • سیل در کنیا و تانزانیا؛ ۳۸۳ کشته
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند