Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،جانشین انتظامی "منوجان" از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ تن چوب قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی"شهید شعبانی" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نوری با اشاره به اینکه این بار چوب به مقصد یکی از شهر‌های مرکزی در حرکت بود، از شهروندان خواست با گزارش صحیح و به موقع هرگونه مورد مشکوک سبز پوشان عرصه نظم وامنیت را در شناسایی و توقیف محموله‌های قاچاق یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۲۳۷ کیلو تریاک از منزل یک خرده فروش در نرماشیر

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۳۷ کیلوگرم تریاک از منزل این فرد در عملیات پلیس شهرستان "نرماشیر"خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در این عملیات یک خودروی پراید که توسط صاحب خانه برای جابجایی موادمخدر استفاده می‌شد توقیف و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: برخورد با خرده فروشان موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که با اشرافیت کامل در این زمینه انجام وظیفه می‌شود، اما در کنار سعی و تلاش شبانه روزی پلیس، همواره مشارکت شهروندان نقش مهمی درشناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا می‌کند.

کشف ۲۶ رأس گوسفند فاقد مجوز حمل در منوجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان"منوجان" از کشف ۲۶ رأس دام فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نوری در این خصوص اظهار داشت: مأموران پاسگاه چاه شاهی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منوجان هنگام گشت زنی در محور اصلی"منوجان-هشتبندی میناب" از دو دستگاه خودرو پژو در مجموع ۲۶ راس گوسفند فاقد مجوز کشف کردند.

سرهنگ نوری با تأکید بر اینکه ارزش دام قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است؛ افزود: دام کشف شده تحویل اداره دامپزشکی و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حمل تریاک در بار لوازم برقی

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف ۱۲۶ کیلوگرم تریاک در بار لوازم برقی یک دستگاه وانت سایپا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو گفت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل و توزیع مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است که در این راستا بصورت شبانه روزی اجرای ماموریت می‌شود.

توقیف ۸۰۰ کیلو گوشت فاسد در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل ۸۰۰ کیلو گوشت قرمز فاسد خبر داد.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به اینکه این کامیون تحویل اداره دامپزشکی شد، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی، ماموران انتظامی از حمل و جابه جایی هرگونه محموله دامی فاقد مجوز و فاسد جلوگیری کرده و با متخلفانی که برای سلامت مردم ارزش قائل نیستند به شدت برخورد خواهد شد.

۲۱۴ کیلو تریاک در پژو بی صاحب

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهر کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص گفت: ماموران کلانتری ۲۲ شهرستان کرمان هنگام گشت زنی هدفمند از یک دستگاه خودرو پژو پارس که به صورت بلاصاحب پارک و شیشه خودرو تخریب شده بود، ۲۱۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند و تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان، با توجه به شناسایی مالک خودرو ادامه دارد.

دستگیری باند سارقان منازل با ۱۷ فقره سرقت در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری یک باند سارقان منازل و اعتراف آن‌ها به ۱۷ فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۷ فقره سرقت منزل، موتور سیکلت و اماکن خصوصی اعتراف کردند که در این رابطه به شهروندان توصیه می‌شود نزد افراد ناشناس و کسانی که اعتماد کافی به آن‌ها ندارند، از میزان اموال و دارایی موجود در منزل صحبت نکنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر