Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان گفت: ایثار و شهادت درخت طیبه ای است که ثمره آن وحدت ملی برای کشور است و ثمره خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی عزت داد.

خالق محمد شریفی امروز (یکشنبه) در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان گلپایگان اظهار کرد: سیل جمعیت در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی تهدید ترامپ که گفته بود "۵۲ نقطه از ایران را می زنم"، نقش بر آب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثمرات خون شهدا زیاد است، اما وظیفه ما استفاده از ثمرات خون شهدا است و ارائه و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یکی از راه های ترویج این فرهنگ است.

به گزارش ایسنا؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان اضافه کرد: خانواده شهدا با خدا معامله کردند و هیچ توقعی از کسی ندارند، اما بنیاد شهید و امور ایثارگران در حد توان خود انجام وظیفه می کند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فقط مربوط به بنیاد شهید نیست و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان باید در رابطه با ترویج ایثار و شهادت برنامه ریزی داشته باشد.

بخشدار گلپایگان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و تعدادی از هموطنان در حوادث هفته اخیر، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی حادثه ای بود که کل جهان را تحت تاثیر قرار داد. ابعاد شهادت این سردار سرافزار که نماد ایستادگی و مقاومت بود، از نظر فردی و تاثیر بر حوزه مقاومت در کشورهای اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مهدی سرلک اضافه کرد: در این روزها مردم بیش از پیش از تاثیر شهید سردار سلیمانی در حوزه مقاومت، دفاع از مظلومان  و منافع ملی آگاه شدند.

وی ادامه داد: زمانی که بیش از ۹۰ درصد سوریه و ۶۰ درصد عراق تحت نفوذ داعش بود تدابیر بسیار هوشمندانه سردار سلیمانی در مقابل داعش توانست موازنه نبرد را به نفع کشور ما تغییر دهد و اگر تدابیر این شهید نبود مبارزه کشورها با داعش حداقل ۲۰ سال به درازا می کشید.

بخشدار گلپایگان گفت: شاهد استقبال پرشور مردم در تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی بودیم. سپاه پاسداران پاسخ کوبنده ای به این جسارت آمریکا داد و اثبات کرد دوران اینکه کشوری به جمهوری اسلامی تعرض کند تمام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی وحدت در برابر دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک