Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.  به گزارش ایکنا از قم، در این مراسم حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، علوی گرگانی و شبیری زنجانی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ،‌آیات گرامی، علوی بروجردی، امینی، کعبی، مصباح یزدی، حسینی بوشهری، غروی ،خاتمی ، سعیدی ،مقتدایی، اساتید حوزه ،‌طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: حوادث اخیر کرمان و سقوط هواپیما، داغ شهادت شهید سلیمانی را سنگینتر کرده‌است و ما واقعا حکمت الهی را نمی‌دانیم، اما به هرحال باید درخصوص مجموعه کسانی که در این اتفاقات قصور یا تقصیر داشته‌اند، پیگیری شود. رفیعی در ادامه افزود: انسجام و همدلی و برکات ارزشمندی که بر اثر شهادت مظلومانه سردار سلیمانی در کشور پدید آمده است، باید مراقب باشیم که بر اثر این حواشی و اتفاقات تلخ از میان نرود. وی با بیان اینکه خداوند متعال محبت و علاقه انسان‌ها را در دل دیگران قرار می‌دهد، تصریح کرد: ایمان و عمل صالح تنها رمز محبوبیت شهید سلیمانی بود و خداوند به دلیل تدین، فروتنی و بذل جان این شهید عالی مقام، محبوبیت کم نظیر او را در دل و جان مردم قرار داده بود. استاد حوزه و دانشگاه علاقه وافر رهبر معظم انقلاب به شهید سردار سلیمانی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: این مجاهد شهید صفات اخلاقی و ویژگی‌های برجسته‌ای داشت که بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) به عنوان یک مؤمن واقعی باید مورد شناخت قرار بگیرد. وی با بیان اینکه دنیا و مطامع دنیوی در نظر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار کوچک و بی ارزش بود، تصریح کرد: اگر امروز مدیران و مسئولان کشور در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کرده و از هرگونه جاه و مقام و فساد به دور باشند، به طور قطع مردم پشتیبان و حامی آنها خواهند بود. رفیعی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با کفر و تکفیر و استکبار بود، گفت: آن شهید بزرگوار  هیچگاه حرف و عملی را برای خود انجام نمی‌داد و درتمامی کارها همواره رضایت الهی را در نظر می گرفت و وعده کاری را می داد که می توانست انجام دهد. وی در پایان از جنجال آفرینی و حاشیه سازی برخی در کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: مسئولان و به ویژه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، نباید وعده‌های توخالی به مردم بدهند و با جار و جنجال بر سر موضوعات مختلف، شاخه‌ای را که همه ما بر روی آن نشسته‌ایم، نبرند. سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در حالی که از فرودگاه بغداد عازم این شهر بود، با حمله موشکی نیروهای جنایتکار آمریکایی به خودروی حامل ایشان و همراهانشان از جمله ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی عراق به فیض عظیم شهادت نائل آمد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا معصومه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان