Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@08:30:41 GMT

6 گزینه جانشینی کالدرون در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۲۹۴۶

6 گزینه جانشینی کالدرون در پرسپولیس

جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس محتمل است و 6 گزینه شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت سرخ‌پوشان دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گابریل کالدرون با باشگاه پرسپولیس دچار اختلافات مالی شده و هنوز به ایران بازنگشته است. فصل نقل و انتقالات 23 دی 98 به پایان می‌رسد و سرخ‌پوشان تنها تا ساعت 24 فردا وقت دارند تا بازیکنان مدنظرشان را برای ادامه فصل انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات زیادی با سرمربی آرژانتینی شده اما او هنوز حاضر نشده به ایران بیاید و بدون شک مدیران باشگاه باید تصمیم نهایی رادر خصوص ادامه یا قطع همکاری با کالدرون بگیرند. آندره‌آ استراماچونی نزدیک به یک ماه مدیران باشگاه استقلال را معطل کرد و نهایتاً فرهاد مجیدی جانشین او شد. داستان آبی‌پوشان باید برای سرخ‌پوشان عبرت شود و نگذارند که کالدرون با سوزاندن زمان به تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال لطمه بزند.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با ارسال ایمیلی به کالدرون، پیشنهادات خود را به این مربی داده ولی هنوز جواب شفافی دریافت نکرده است. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره نکرده و تمام تلاش او برای بازگرداندن کالدرون است.

در این میان مدیر برنامه گابریل کالدرون اعلام کرده که به دلیل اینکه این مربی آرژانتینی پیشنهاد افزایش قرارداد به باشگاه پرسپولیس داده است، قصد ندارد دیگر برای او کار کند. این مدیر برنامه گفته من به‌عنوان یک ایرانی با افزایش قرارداد موافق نبودم چون راضی نیستم بیت‌المال به سادگی هزینه شود.

با وجود اینکه اعلام شده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گزینه‌ای برای جانشینی گابریل کالدرون مذاکره نکرده است اما با توجه به اینکه مشخص نیست سرمربی آرژانتینی به ایران بازگردد و احتمال نیامدن او بسیار بیشتر از آمدنش است، قطعاً مدیران باشگاه گزینه‌هایی را مدنظر قرار داده‌اند.

اولین موضوع در خصوص سرمربی آینده پرسپولیس این است که فرد موردنظر داخلی خواهد بود و دیگر سرمربی خارجی انتخاب نمی‌شود. در بین مربیان ایرانی اسامی زیادی به میان آمده است. علی کریمی چهره محبوب پرسپولیسی‌ها اولین گزینه است. پس از او نوبت به مهدی تارتار می‌رسد. سرمربی پرسپولیسی موفق سال‌های اخیر پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان که قطعاً دوست دارد سرمربی تیم محبوبش شود.

وحید هاشمیان که دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال بوده یکی از گزینه‌های مهم سرمربیگری در پرسپولیس است. مهدی مهدوی‌کیا که در چند سال اخیر در آکادمی کیا مشغول به مربیگری بوده از دیگر گزینه‌های نشستن روی نیمکت سرخ‌پوشان است. یحیی گل‌محمدی دیگر گزینه سرمربیگری پرسپولیس است که در ابتدای فصل مدیرعامل باشگاه شهر خودرو اجازه جدایی به این مربی را نداد. کریم باقری هم که چند سالی است مربی پرسپولیس بوده، آخرین گزینه هدایت سرخ‌پوشان به شمار می‌رود. باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی در خصوص سرمربی تیم فوتبالشان تا پایان فصل خواهند گرفت.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: علی کریمی پرسپولیس کریم باقری مهدی تارتار وحید هاشمیان یحیی گل محمدی مهدی مهدوی کیا گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!

سران بارسلونا معتقد بودند که هانسی فلیک فرد مناسبی برای هدایت تیم‌شان نبود.

طرفداری | وقتی ژاوی در ژانویه تصمیم گرفت تا بارسا را در پایان فصل ترک کند، نام هانسی فلیک و علاقه او برای هدایت بلوگرانا زیاد در تمامی خبرگزاری‌ها به گوش می‌رسید اما او هیچ‌وقت گزینه مورد نظر مدیران بارسلونا نبود.

متئو مورتو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا با اشاره به گزارش فابریتزیو رومانو در ستون سایت caughtoffside می‌نویسد با اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی، دو نامزد به سرعت به عنوان گزینه‌های اصلی برای جایگزینی او مطرح شدند، رافائل مارکز مربی تیم بارسلونا اتلتیک و هم‌تیمی سابق ژاوی و هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان.

رافا مارکز به دلیل سابقه و شناختش از باشگاه، گزینه محبوب‌تر برای جانشینی ژاوی است. با این حال، برخی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا در مورد صلاحیت او برای این شغل تردید داشتند. فلیک توسط ایجنت پینی زهاوی حمایت می‌شد، اما با مخالفت برخی در بارسلونا روبرو شد. پینی زهاوی که رابطه نزدیکی با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دارد، به شدت از هانسی فلیک برای این سمت حمایت می‌کرد.

با این حال، برخی در باشگاه نگرانی‌هایی در مورد سبک بازی و فلسفه مربیگری فلیک داشتند و معتقد بودند که او برای بارسلونا مناسب نیست. در مورد فلیک این عقیده مطرح بود که او چون به زبان اسپانیایی و انگلیسی آشنا نیست نمی‌تواند درست با بازیکنان و رختکن ارتباط برقرار کند و دلیل دیگر این بود که آنها می‌خواستند سرمربی بعدی آنها سابقه بازی در بارسلونا را داشته باشد تا بهتر بتواند این تیم را هدایت کند.

در واقع از همان ابتدا هم هانسی فلیک به هدایت بارسلونا نزدیک نبود، چراکه سران بارسا او را فردی مناسب برای دراختیار گذاشتن سکان هدایت این تیم نمی‌دانستند. در نهایت، ژاوی تصمیم خود را تغییر داد و در بارسلونا ماند و خوان لاپورتا و دیگر اعضای هیئت مدیره از تعهد و اشتیاق ژاوی به باشگاه متقاعد شده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!