Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش گلف ایران با بیان اینکه زمین مناسبی در کشور برای گلف وجود ندارد، گفت: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که قدری بیشتر به رشته گلف توجه کند.

سجاد کرم پور ملی پوش گلف ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره نقطه ضعف و قوت‌های این رشته در ایران گفت: از لحاظ عملکردی جایگاه تیم ملی بد نیست و عملکرد قابل قبولی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود اردوهای زیادی برای این رشته برگزار شود و در طول اردوهای ۱۰ یا ۲۰ روزه مربی خارجی عهده دار تیم باشد تا ملی‌پوشان بتوانند سبک بازی خود را عوض کنند. در شرایط حال ملی پوشان نیاز به زمین گلف دارند، درحالی که تا کنون زمین مناسبی در کل کشور وجود ندارد.

او افزود: اگر هم زمینی باشد یک زمین در باشگاه انقلاب است ولی تکمیل نیست. آن زمین ناقص بوده و برای بازیکنان کاربردی ندارد. اگر مسئوولان بتوانند زیر ساخت ها را بهبود ببخشند و در صورت وجود چمن استاندارد ملی پوشان می توانند نتیجه خوبی بگیرند.

او در خصوص هزینه فدراسیون برای گلف بازی کردن سلبریتی ها گفت: خدا را شکر در حال حاضر فدراسیون عملکرد خوبی نسبت به سال های گذشته داشته است. در سال‌های گذشته ورزش گلف رسانه‌ای نبود اما اکنون در هر مسابقه رسانه ها حضور دارند و بازی ها را پوشش می دهند. حضور سلبریتی‌ها هم برای پیشرفت گلف لازم است. معتقدم اینگونه عملکرد فدراسیون قابل قبول است و این باعث می شود که مردم ایران با گلف بیشتر آشنا شوند.

ملی‌پوش گلف ایران افزود: گلف محرومیت چندین ساله بین رشته های ورزشی داشته و دلیل آن این بوده که مردم از این رشته شناخت خوبی نداشته اند. خوشبختانه رئیس فدراسیون عملکرد خوبی داشته  و موفق شده گلف را رسانه ای کند. به نظرم اگر در خصوص سلبریتی ها سرمایه گذاری شود خوب است زیرا مردم با این رشته بیشتر آشنا می شوند. انتظار می رود حداقل یک زمین کامل به این رشته اختصاص دهند. در گلف کشور مخصوصا شهر خوزستان پتانسیل های خوبی وجود دارند و ما بیش از چهار زمین گلف داریم که خاکی هستند. تیم های تشکیل دهنده سوپر لیگ کشور اکثرا تیم های خوزستانی هستند.

او در پایان افزود: اگر وزارت ورزش وجوانان به این رشته قدری بیشتر توجه کند شاهد نتیجه های بهتر خواهیم بود. دغدغه گلف بازان این است که حداقل مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر فدراسیون گلف باشد و اگر بتوان در بخش خصوصی کارهایی صورت بگیرد نتایج خیلی عالی به دست می‌آید.  به دلیل نبودن زمین استاندارد المپیکی شدن کار بسیار سختی است. تیم ملی هنگاهی که به مسابقات خارج از کشور می‌رود با توجه به نبود زمین مناسب در ایران، هنگام مسابقه در زمین های خارجی به مشکل خواهند خورد و با توجه به زمین های حرفه ای کار برای ملی‌پوشان سخت می‌شود. اگر زمین خوبی داشته باشیم دیگر شاهد این مشکلات برای ملی‌پوشان نیستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلف مشکلات گلف فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • کارفرمایان حق کارگران را به خوبی ادا کنند
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد