Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی نیمه شمالی این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر محور های فرعی میل نادر – سفیدآبه، مهرستان - سرباز، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سوران، سوران - خاش، سوران – کنت و سوران – هیدوچ به دلیل طغیان رودخانه های محلی و وقوع سیلاب مسدود می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین محور های روستایی حوزه تفتان از جمله تمین و تمندان به دلیل بارش برف مسدود بوده و محورهای روستایی حوزه کورین نیز تحت تاثیر پدیده سیلاب قرار دارند.

کرد ادامه داد: اکیپ های راهداری با آمادگی کامل از نخستین ساعات شروع بارندگی در جمعه گذشته، به صورت 24 ساعته در محورهای مواصلاتی حضور دارند وبا امکانات و تجهیزات کامل اقدام به بازگشایی و پاکسازی مسیرها و امدادرسانی به خودروهای در راه مانده نمودند به طوری که محور فرعی سه راهی ملندی – میرجاوه در کمترین زمان ممکن بازگشایی گردید. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش بینی کاهش شدید دما و بروز یخبندان بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، گفت: به هم استانی های عزیز و کاربران جاده توصیه می شود از سفر های غیر ضروری پرهیز نموده و در صورت نیاز به تردد در جاده ها، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل و پیش از ورود به جاده از طریق سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حمل و نقل جاده ای سیلاب جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد

روح الله سرگزی  اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در برابر هر گونه سیل احتمالی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان آمادگی دارند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان طی روز جاری بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که تاکنون در زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر باران باریده است.

وی بیان کرد: بارش های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان، پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. برای شمال استان از جمعه وزش باد در برخی ساعات و گرد و خاک انتظار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر