Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پلاک کلاک) هستیم.

وی افزود: همچنین در اکثر محورهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی و محورهای هراز و کیاسر-سمنان در استان مازندران و محورهای کرمان- بم و کرمان- راور در استان کرمان شمال بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان جنوب هستیم.

وی تصریح کرد: در استان‌های گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی افزود: تردد با زنجیر چرخ در اکثر محورهای استان خراسان رضوی و در محور کرمان- بم در استان کرمان شمال و محورهای سیاهکل- دیلمان، اسالم- خلخال و امامزاده اسحاق – شفت در استان گیلان الزامی است.

وی در پایان گفت: همچنین وزش باد شدید و کولاک در برخی از محورهای استان خراسان جنوبی و اردبیل گزارش شده است.

کد خبر 4823047 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور وضعیت راهها رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سقوط هواپیما محسن هاشمی سردار سلیمانی مترو قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی آلودگی هوا مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد