Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس کل دادگستری کرمان با حضور در منزل خانواده‌های جمعی از بازماندگان حادثه کرمان، مراتب همدردی خود را با بازماندگان اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان شامگاه شنبه، 21 دی‌ماه در حاشیه دیدار با خانواده تعدادی از جان‌باختگان حادثه کرمان در روز تشییع سردار سلیمانی، به روح بلند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت درود فرستاد و گفت: حضور عظیم و فراموش‌نشدنی مردم ایران اسلامی در مراسم بدرقه‌ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شکوه دیگری از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام‌(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با نهایت تألم، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت در شهر کرمان، جمعی از عاشقان و د‌ل‌باختگان سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، به لقاءالله پیوستند.

وی مراتب تسلیت آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه را به خانواده‌های داغدار این حادثه اعلام و ابلاغ کرد و برای آن مرحومان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند مسئلت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی موحد دادگستری امام جمعه بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

کد خبر 6096282 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند